مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران، از استقبال خوب رسانه‌ها از جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی در استان خبر داد و گفت:  آثار زیادی هم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

حسین مرتضوی  با اشاره به فراخوان خانه مطبوعات در برگزاری جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی، اظهار داشت: رسانه‌ها استقبال خوبی از این جشنواره داشته‌اند و آثار زیادی هم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی گفت: 31 تیرماه آخرین مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی است.

وی، با بیان اینکه تاکنون هشت جلسه با مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران در روزهای یکشنبه هر هفته برگزار کرده‌ایم، ادامه داد: مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات رسانه‌ها دارد و این مسئله را امری ضروری می‌داند.

مرتضوی با اشاره به اینکه موضوع ساماندهی آگهی‌های ثبتی از مسائل مورد توجه در این نشست‌ها بوده است، افزود: تاکید بر این بوده که راه هرگونه تخلف در این مسیر بسته شود و روش توزیع عادلانه در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران یادآور شد: باید با ارائه سازوکارهای مناسب قانونی، راه هرگونه سوء استفاده و تخلف در آگهی‌ها را ببندیم.

وی با بیان اینکه فراهم شدن ساز و کار قانونی و نظارت دقیق و مستمر بر موضوع توزیع آگهی، راه حل کاهش مشکلات و حذف واسطه‌گری در این مسئله است، گفت: امیدواریم با تداوم این جلسات مشترک که با حضور مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران و مسئولان اداره کل ارشاد مازندران به رفع مشکلات اصحاب رسانه در استان منجر شود.

اشتراک این خبر در :