کیاپرس /با حضور معاون درمان وزارت بهداشت اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع و با ۳۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش کیاپرس از  وبدا، همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان مازندران، دکتر کریمی معاون درمان وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از تعدادی از مراکز درمانی این استان بازدید کرد.

 

دکتر کریمی در جریان همراهی هیات دولت به مازندران ابتدا با خانواده‌های شهید بصیر از شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهیده سیده محبوبه امینی از خانواده مدافع سلامت دیدار کرد.

 

*افتتاح اورژانس بیمارستان امام خمینی فریدونکنار*

 

با حضور معاون درمان وزارت بهداشت اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع و با ۳۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

 

 

*افتتاح ساختمان نوین درمانی بیمارستان فوق تخصصی کودکان زنده‌یاد شفیع‌زاده امیرکلا*

ساختمان نوین درمانی بیمارستان فوق تخصصی کودکان زنده‌یاد شفیع‌زاده امیرکلا توسط آیت‌الله دکتر رئیسی رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت افتتاح شد.

 

این بیمارستان با ظرفیت ۱۲۰ تخت با زیربنای ۴۲۰۰ مترمربع در ۶ طبقه است که در زمان بحران قابلیت افزایش به ۱۵۰ تخت هم دارد. دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دارد و این طرح نیز مجدد در دستور کار قرار گرفت.

 

*بازدید از بیمارستان شهید رجایی تنکابن*

در سفر تیم معاونت درمان وزارت بهداشت به استان مازندران، دکتر سید هاشم دریاباری رئیس مرکز اعتبار بخشی وزارت بهداشت به همراه دکتر ردایی رئیس مرکز صدور پروانه های موسسات پزشکی وزارت بهداشت نیز در جریان این سفر از بخش ها و واحدهای بیمارستان شهید رجایی تنکابن بازدید کردند‌.

اشتراک این خبر در :