کیاپرس / با حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت و همزمان با افتتاح ساختمان جدید بیمارستان رازی قائمشهر، ۵۷۴ تخت بیمارستانی جدید در استان مازندران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کیاپرس از  وبدا، رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر دولت  به استان مازندران علاوه بر افتتاح ساختمان جدید مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی رازی شهرستان قائمشهر، ۵۷۴ تخت بیمارستانی جدید را در استان به صورت همزمان و از طریق ارتباط زنده تصویری افتتاح کرد.

 

عین اللهی، وزیر بهداشت در این مراسم با اشاره به انتظار ۱۷ ساله مردم قائمشهر برای تکمیل این بیمارستان، از هزینه کرد ۸۰۰ میلیارد تومانی دولت مردمی برای تکمیل، تجهیز و راه اندازی این بیمارستان خبر داد و گفت: تا قبل از دولت مردمی نیز با هزینه کرد حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه، پیشرفت فیزیکی کامل نبوده و تجهیزات مورد نیاز هم تامین نشده بود.

 

وی افزود: این بیمارستان در ۶ طبقه و زیربنای ۲۴ هزار متر مربع ساخته شده و ظرفیت آن در حال حاضر ۳۰۰ تخت و همه امکانات تخصصی و تصویربرداری و ۱۰ اتاق عمل است که قابلیت ارتقا به ۳۲۰ تخت نیز وجود دارد.

 

وزیر بهداشت از افتتاح همزمان بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلا بابل به عنوان بزرگترین بیمارستان تخصصی اطفال شمال کشور و همچنین مرکز جامع دیالیز خانم طاهره وایگانی در بابل به عنوان دیگر طرح هایی یاد کرد که در این سفر و به دستور رییس جمهور افتتاح شد.

 

رئیس جمهور در حاشیه افتتاح ساختمان جدید بیمارستان رازی قائمشهر از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید و از برخی بیماران بستری در آن نیز عیادت کرد.عکس آرشیو

اشتراک این خبر در :