استاندار مازندران گفت: بر سر اعتلاي مازندران با مردم ميثاق بسته ام و با تمام وجود و امكانات بر عهد خود پايبندم.

به گزارش کیاپرس به تقل از روابط عمومي استانداري، ربيع فلاح جلودار در نشست صميمي با اعضاي ستاد بازي هاي آسيايي 2014 اينچوان مازندران با اشاره به اين كه قهرمانان ورزشي، عزيز مردم ايران و افتخار آفرين هستند، ياد آور شد: من با تمام وجود در خدمت ورزش مازندران هستم.

فلاح با بيان اين كه به جايگاه بانوان در مديريت هاي كلان كشور اعتقاد دارم، خاطر نشان كرد: بانوان بايد با نقش آفريني و حضور پر نشاط، زمينه مشاركت خود را در جامعه فراهم آورند.

مقام عالي دولت در مازندران افزود: بايد با تقويت ورزش بانوان، زمينه افتخار آفريني بيشتر فرزندان اين خاك و آب را فراهم نمود، بيان كرد.

استاندار در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به برخي حاشيه آفريني ها در استان، گفت: در راه اعتلاي مازندران بايد از منافع و دغدغه هاي شخصي عبور كنيم.

وي ادامه داد: من خود را خدمتگزار مردم مازندران مي دانم و در مسير توسعه استان دست همگان را به گرمي مي فشارم.

فلاح با اشاره به اين كه طرح ها و پروژه هاي بسياري را در راه شكوفايي مازندران در دست اقدام داريم، ياد آور شد: من اهل حرف و شعار نيستم و سعي مي كنم به عقايد خود در عمل پايبند باشم.

وي با بيان اين كه اهل گروه بازي نيستم، افزود: روستا زاده ام، در مزرعه بزرگ شده ام و اينك با هم افزايي همه تفكرات، در پي اعتلاي مازندران هستم.

استاندار با بيان اين كه در راه آباداني مازندران بايد به صورت جهادي تلاش كنيم و فرصت ها را غنيمت بشماريم، ادامه داد: با توجه به منابع موجود در استان، وضعيت كار و اشتغال در مازندران مطلوب نيست.

فلاح بر لزوم ايجاد و تقويت زير ساخت ها در استان تاكيد كرد و خاطر نشان ساخت: مديران بايد در راه خدمت به مردم احساس مسووليت كنند و انگيزه داشته باشند.

استاندار در پايان گفت: بر سر اعتلاي مازندران با مردم ميثاق بسته ام و با تمام وجود و امكانات بر عهد خود پايبندم و در جهت تحقق آن در زمان وعده داده شده، تلاش مي كنم.

اشتراک این خبر در :