به گزارش کیاپرس به نقل از روابط عمومی بنیادشهید وامور ایثار گران واحد مازندران ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران روز دوشنبه نوزدهم فروردین ماه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه طی گفتگویی برنامه های بنیاد مازندران را در روز جانباز تشریح کرد.
هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه جانبازان نماد صلابت و اسناد پرافتخار کشور هستند اظهارداشت: جانبازان سرافراز در دفاع از میهن ، نظام و انقلاب ،عضوی از اعضای بدن خود را تقدیم کردند تا آرامش و امنیت و آسایش در جامعه فراهم گردد.
وی با اشاره به اینکه جانبازان راویان زنده و سفیران واقعی حماسه ۸ سال دفاع مقدس هستند اظهارداشت: قدردانی ، تکریم و تجلیل از جانبازان عزیز و ترویج فرهنگ جانبازی در جامعه ، مهمترین رسالت امروز ما محسوب می گردد.
مظلومی ضمن ارج نهادن به مقام والای جانبازان عزیز و ضرورت تکریم از این عزیزان اظهارداشت: به مناسیت روز جانباز و به منظور قدرشناسی و تجلیل از زحمات آنان ، طرح سپاس (( علمداران حماسه )) در ۲۲ شهرستان مازندران اجرا می گردد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: دیدار از جانبازان عزیز با هماهنگی و محوریت بنیادهای تابعه توسط فرمانداران ،ائمه جمعه و مسئولین ادارات و نهادها همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز صورت می گیرد.
وی با اشاره به اعزام پیام آوران ایثار به دستگاهها و مدارس استان اظهارداشت: مراسم و برنامه هایی که به مناسبت بزرگداشت روز جانباز برگزار می گردد پیام آوران ایثار متشکل از جانبازان عزیز جهت روایتگری به دستگاهها ، دانشگاهها و مدارس استان اعزام و به خاطره گویی می پردازند.
مدیر کل بنیاد مازندران دیدار با جانبازان قطع نخاعی در مرکز توانبخشی امام علی (ع) ، برگزاری مسابقات ورزشی ، تبلیغات محیطی و شهری، آذین بندی و برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در ادارات و دستگاهها را از دیگر برنامه های بنیاد در روز جانباز عنوان کرد.
مظلومی گفت: مصاحبه رادیویی با جانبازان ، نشست هم اندیشی با جانبازان عزیز ، خاطره گویی توسط جانبازان در نماز جمعه ، استفاده از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص (( مقام و منزلت جانباز))در سربرگ مکاتبات و اتوماسیون اداری ، اطلاع رسانی و درج بیانیه ، تهیه کلیپ و تیزر در ارتباط با روز جانباز در این ایام صورت می گیرد.
مدیر کل بنیاد مازندران از برگزاری گردهمایی جانبازان در استان خبرداد و اظهارداشت: به مناسیت روز جانباز گردهمایی جانبازان سرافراز این اسوره های ایثار و استقامت و خانواده های آنان همراه با ویژه برنامه های فرهنگی و … در ۲۲ شهرستان مازندران برگزار می گردد.
مظلومی یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای جانباز و متوفی را گرامیداشت و به ارواح پاک و مطهر آن سرو قامتان جاودانه تاریخ درود فرستاد و بر تداوم راه و زنده نگه داشتن فرهنگ آنان از سوی آحاد جامعه تاکید کرد.

اشتراک این خبر در :