يكي از ويژگيهاي بودجه سال 93 كه رخدادي بي سابقه به شمار مي آيد افزايش چشمگيربودجه عمراني نسبت به بودجه جاري است كه ين امر را بايد دستاورد مهم مهندس عبوري بشمار آورد .

بنا به گزارش مركز امور رسانه شهرداري ساري محمدحسن محمدي كيادهي مشاور ارشد شهردار در امور شوراها در مصاحبه اي ضمن بيان مطلب فوق گفت : بودجه سال آينده شهرداري ساري با 23 درصد افزايش نسبت به سال جاري 160 ميليارد تومان در نظر گرفته شده كه به انضمام بودجه سازمانهاي تابعه اين رقم به 230 ميليارد تومان بالغ مي گردد .

وي با اعلام اين مطلب كه همواره سهم بودجه جاري شهرداري نسبت به بودجه عمراني افزايش چشمگيري داشته است افزود : با همت مهندس عبوري براي اولين بار در تاريخ شهرداري مركز استان بودجه عمراني از بودجه جاري بيشتر است كه اين امر بيانگر عزم و اراده وي براي عمران و آبادي اين شهر مي باشد .

مشاور ارشد شهردار ساري در امور شوراها با به بياد آوردن اين مطلب كه بودجه سالجاري شهرداري مركر استان و سازمانهاي تابعه آن 173 ميليارد تومان است گفت : بودجه سال آتي 57 ميليارد تومان نسبت به امساب افزايش يافته كه اين خود چشمگير و تحسين برانگيز است . بنابراين انتظار داريم مردم شجاعت ستودني شهردار را با پرداخت به هنگام عوارض پاسخ دهند تا با اين بودجه بتوانيم يگ گام بلند ديگر براي توسعه همه جانبه ساري برداريم .

وي در پاسخ به اين پرسش كه شوراي شهر تا چه اندازه مجال ايجاد تغيير در بودجه پيشنهادي شهرداري را دارد خاطرنشان كرد : امسال با ابتكار هوشمندانه مهندس عبوري چهارعضو شوراي شهر با انتخاب اعضاي شورا در تمام مراحل تهيه ، تنظيم و تدوين بودجه حضور داشتند و نيز بنده از جانب شهردار مامور بودم تا نظرات ديگر اعضاي شورا را هم گرفته و به عزيزاني كه در حال تنظيم بودجه هستند منتقل كنم بنابراين انتظار آن است كه بودجه پيشنهادي با كمترين تغييرات به تصويب برسد .

وي در پايان خاطرنشان كرد لايحه عوارض سال 93 هم تهيه و تقديم شوراي شهر شده است كه اميدواريم طبق نص صريح قانون اعضاي محترم شورا تا پايان بهمن ماه آينده اين بودجه را تصويب و براي اجرا به شهرداري ابلاغ كنند .

اشتراک این خبر در :