قائم مقام کمیته امداد مازندران:
رؤسای جدید کمیته امداد در ساری معرفی شدند
قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: رؤسای جدید کمیته امداد در کیاسر و مناطق یک و دو ساری معرفی شدند.
کیاپرس  به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی مازندران، رؤسای جدید کمیته امداد در کیاسر و مناطق یک و دو ساری معرفی شدند.
قائم مقام کمیته امداد امام مازندران در مراسم رؤسای کمیته امداد کیاسر و مناطق یک و دو ساری با اشاره به خدمات کمیته امداد گفت: کار این نهاد انقلابی را به دور از زرق و برق و سرو صدا است.
تیمور طهماسب‌پور خدمت‌رسانی در شهرستان ساری را با توجه به وسعت جغرافیایی، جمعیت ساکن و مهم‌تر از همه تعداد افراد زیرپوشش و استقرار دستگاه‌های حاکمیتی استانی و مرکز استان ویژه توصیف کرد.
وی گفت: باید توجه جدی به مردم مرکز مازندران شود.
قائم مقام کمیته امداد مازندران وجود مناطق محروم دودانگه و چهاردانگه و همچنین مناطق آسیب‌پذیر حاشیه شهر را نیز از چالش‌های مهم شهر ساری ذکر کرد.
وی در ادامه امانت‌داری و صداقت را از ویژگی‌های انتخاب رؤسای کمیته امداد اعلام کرد و بیان داشت: جابه‌جایی روسا به اقتضای طبیعت شغلی و کاری انجام شد و این چرخش‌ها در سیستم اداری امری طبیعی است.
در این مراسم از خدمات ناعی، پارساراد و کوچکی رؤسای سابق کیاسر و مناطق یک و دو ساری تقدیر شده و سعیدی، منصوری و رضایی به ترتیب به عنوان رؤسای جدید این نهاد در کیاسر و مناطق یک و دو ساری معرفی شدند.

اشتراک این خبر در :