کیا پرس:يونسي خواستار شد:
بكارگيري روش هاي خلاقانه، نوين و علمي در مبارزه با مواد مخدر مسئولان فرهنگی با جدیت ، آگاه سازی و اطلاع رسانی در خصوص اعتياد را در مدارس، دانشگاهها و خانواده ها پیگیری کنند

 معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران گفت: مسئولان فرهنگی با جدیت ، آگاه سازی و اطلاع رسانی در خصوص اعتياد را در مدارس، دانشگاهها و خانواده ها پیگیری کنند.

کیا پرس به نقل از روابط عمومی استانداري، عليرضا يونسي رستمي در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان اقدامات انجام گرفته از سوي دستگاه هاي عضو اين شورا در برخي محله هاي آلوده را ارزشمند توصيف نمود و خاطر نشان ساخت: بايست برنامه اي جامع تدوين گردد تا از تكثير اين محلات در ديگر نقاط استان ممانعت به عمل آيد.

يونسي افزود: ارزيابي دقيقي از تحقق اهداف پيش بيني شده در برنامه ي مبارزه با نقاط و محل هاي آلوده استان صورت گيرد.

وي تلاش هدفمند و متحدانه در اين خصوص را بسيار موثر ارزيابي كرد و عنوان نمود: دستگاه هاي اجرايي عضو شورا با بهره گيري از همه ظرفيت ها، نقش خود را در راستاي مبارزه با مواد مخدر به نحو مطلوب ايفا نمايند.

يونسي تصريح كرد: مسئولان فرهنگی با جدیت ، آگاه سازی و اطلاع رسانی در خصوص اعتياد را در مدارس، دانشگاهها و خانواده ها پیگیری کنند.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار با اشاره به برخي روش هاي سنتي رايج مبارزه با مواد مخدر، اذعان كرد: بايد با تغيير رويكرد و بكارگيري روش هاي خلاقانه، نوين و علمي، به نتايج مطلوب تري در اين حوزه دست يافت.

وی گفت:امیدواریم با تعامل همه دست اندركاران و برگزاري دوره هاي آموزشي، شاهد برداشتن گام های رو به جلو در کاهش پدیده عرضه و تقاضاي مواد مخدر و اعتیاد در سطح جامعه باشیم.

يونسي بر تشكيل كميته هاي فرعي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان ها تاكيد داشت و تصريح كرد: بايد با تدوين برنامه ي جامع كوتاه مدت، ميان مدت و دراز مدت مبارزه با مواد مخدر در حوزه هاي مختلف مواد سنتي، روان گردان ها و كارگاه هاي تهيه مواد صنعتي، در اين راستا عمل نماييم.

در آغاز اين جلسه مسوولين كميته هاي 9 گانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان به ارايه گزارش و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

 

اشتراک این خبر در :