مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: واژگونی اتوبوس در جاده تبریز – ارومیه ۲۸ کشته و زخمی بر جای گذاشت.

حبیب حسینقلی‌زاده  اظهار داشت: در پی واژگونی اتوبوس مسافربری در جاده تبریز- ارومیه  ۱۳ دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و دو دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با اعلام حادثه واژگونی اتوبوس در بامداد امروز جمعه سیزدهم آذر به مرکز اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان اسکو در جاده تبریز- ارومیه، پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

حسینقلی‌زاه گفت: در این حادثه که به علت تعداد بالای مصدوم و همچنین وضعیت بد آب و هوایی، تعداد ۱۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ که ۱۰ دستگاه آن از شهرستان‌های اسکو و تبریز و ۳ دستگاه آن از استان آذربایجان‌غربی و همچنین دو دستگاه آمبولانس سازمان امداد و نجات هلال احمر اسکو و ارومیه به محل اعزام شدند.

حسینقلی‌زاده ادامه داد: در این حادثه تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ توانستند ۲۶ تن مصدوم را به بیمارستان انتقال بدهند که از این تعداد ۱۸ تن نیاز به اقدامات درمانی و ۸ تن به صورت سرپایی درمان شدند و دو تن نیز در محل فوت کرده بودند.

وی گفت: افرادی که شاهد حوادث در شرایط بد آب و هوایی هستند، نیاز است حتما نشانه‌ها و علامت‌هایی برای رویت دیگر رانندگان عبوری در محل قرار بدهند./فارس

اشتراک این خبر در :