مديركل راه و شهرسازي مازندران حاشيه بازديد  از پروژه هاي اجرايي راهسازي در غرب  استان ، با تاكيد بر لزوم توسعه زيرساخت هاي مازندران به منظور استفاده مطلوب از مواهب طبيعي و خدادادي اظهار داشت: توسعه زيرساخت هاي اين استان به ويژه جاده ها، بايد دستور كار دولت قرار بگيرد.

حيدر نوروزي ضمن اشاره به اينكه ارتقاء و تعريض در محورهاي مازندران نگاه ملي را مي طلبد از اقدامات وزارت راه و شهرسازي براي ايمني محورهاي استان قدرداني كرد.

وي تصريح نمود : يكي ديگر از محسنات توسعه جاده ها، رونق بخش صنعت و بهره گيري مناسب كارخانجات از نهايت ظرفيت توليد خود مي باشد.

مهندس نوروزي ابراز اميدواري نمود : در پي رويکرد اخير دانش بنيان و برنامه‌محور در وزارت راه و شهرسازي شاهد توجه بيشتر به توسعه و تعريض و بهبود سرويس‌دهي محورهاي ارتباطي مازندران باشيم .

مديركل راه و شهرسازي استان اظهار داشت: بدون شک توجه به بهسازي و ايمن سازي محورهاي غرب استان که در زيربخش‌هاي متعدد صنعت حمل و نقل جاده‌اي تاثيرگذار است، نتايجي همچون توسعه گردشگري و اقتصاد محلي و افزايش نشاط اجتماعي را بدنبال خواهد داشت.

وي عنوان نمود: با توجه به كثرت پروژه هاي راهسازي در مازندران بايد اعتبارات بيشتري به اين استان تزريق شود.

گفتني است مديركل راه و شهرسازي استان به همراه مدير راهداري اين اداره كل  از جمله محورهاي ارتباطي عباس آباد ، چالوس و نوشهر  بازديد و دستوراتي را در  جهت تسريع اين پروژه ها مصوب نمودند.

اشتراک این خبر در :