وحید قلیچ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس به سیم آخر زده است و امیدوارم این تغییر و تحولات به سودش باشد. باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. البته سابقه نشان داده هر کسی که رفته و هر کسی که به جایش آمده چندان خوبت‌ر نبوده است.

وی در مورد عملکرد علی دایی خاطرنشان کرد: علی دایی چندان خوب کار نکرده بود و برای همین او را کنار گذاشتند اما باید این کار با عزت بیشتری صورت می‌گرفت نه اینکه یک کادر در زمین باشد و کادر فنی جدید در زمین حضور پیدا کند. فکر می‌کنم حمید درخشان به زور و با نفوذ به پرسپولیس آمده است و حالا اینکه او چه نفوذی داشته و یا کدام پارتی او را به پرسپولیس آورده است را نمی‌دانیم اما او خیلی دوست داشت به پرسپولیس بیاید و راه‌های زیادی را امتحان کرد.

دروازه‌بان سال‌های دور پرسپولیس در مورد اینکه آیا درخشان می‌تواند نتیجه بگیرد خاطرنشان کرد: من فکر نمی‌کنم او موفق شود. سابقه نشان داده که تماشاگر باید مربی را دوست داشته باشد. حمید درخشان چندان محبوب هواداران نیست و دلیل آن را نمی دانم. در گذشته هم او چنین پروژه‌های را داشته است. درخشان اگر موفق نشود راهکار سختی دارد.البته من نمی‌توانم زیاد انتقاد کنم چرا که شاید اینطور قلمداد شود که این حرفهایم به خاطر عدم حضور در کادر فنی است.

قلیچ در مورد انتقاداتی که به کادر فنی علی دایی می‌شده است اظهار داشت: دایی رفقای خود را انتخاب کرده بود. بهزاد غلامپور با او سال‌ها دوست بود و جواد منافی و برادر علی دایی هم با او ارتباط نزدیکی داشتند اما هواداران بی‌احترامی‌ای به آنها نکرده‌اند. شانس خوب کادر جدید این است که بازی‌های آسانی را در پیش دارند البته راه‌آهن حریف سختی است و نباید به شکست آنها مقابل تراکتور سازی نگاه کنیم.

وی در مورد کادر فنی حمید درخشان خاطرنشان کرد: در مورد کادر فنی درخشان صحبت نمی کنم و این مسئله را به خدا واگذار می‌کنم. بعد از چند بازی شرایط کادر فنی مشخص می‌شود اما اگر پرسپولس نتیجه نگرفت من هم به میان هوادارانی می‌روم که مخالف این کادر فنی هستند.

مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس در مورد اینکه محمد دایی اعلام کرده افرادی از آنها انتقاد می‌کنند که کفتر‌باز هستند گفت: اینکه برادر دایی پیشکسوتان کفتر باز قلمداد کرده است باید بگویم که من دوست دارم یک حیوان بی آزار را دوست داشته باشم تا اینکه شما بخواهید با این بازی‌ها 20 میلیون هوادار را آزار دهید. اصلا شما نباید وارد فوتبال شوید. مگر حیوان دوست داشتن گناه کبیره است. دوست داشتن یک حیوان بی‌آزار خیلی بهتر از آن است که با عمل خود دیگران را آزار دهید به هر حال حیوان حیوان است و اینکه حیوان بی‌آزاری را دوست داشته باشیم ایرادی ندارد.

قلیچ در ادامه تاکید کرد: برادر علی دایی در تمرینات توسط بازیکنان مسخره می‌شود و به او می‌خندند. آن وقت او با کدام کارنامه از ما انتقاد می‌کند. پیشکسوتانی که از پرسپولیس انتقاد می‌کردند مثل من سابقه 12 سال بازی در این تیم را داشتند. باز هم دعا می‌کنم پرسپولیس موفق شود و به شرایط خوبی برسد.

اشتراک این خبر در :