رئیس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: همایش منطقه‌ای متولیان موقوفات محمودآباد، نور و آمل در امامزاده ابراهیم (ع) آمل برگزار می‌شود.

رشید رضاپور اظهار کرد: حدود سه سال از راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه کشور به منظور ارتقا بهره‌وری موقوفات و نیز توسعه و ترویج فرهنگ وقف و هم‌چنین آشنایی بیشتر متولیان با این سامانه و کارکردهای مفید و موثر آن در شفاف سازی عواید موقوفات همایش هایی با حضور متولیان در شهرستانها برگزار می شود.

وی افزود: یکی از وظایف اداره تحقیق نظارت بر حسن اجرای نیات واقفان خیراندیش و نیز حفظ و حراست از موقوفات است و در این راستا این اداره قصد دارد متولیان را نیز با خود همراه کند.

رئیس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: همایش منطقه ای متولیان موقوفات شهرستان های محمودآباد، آمل، و لاریجان در روز یک شنبه 19 مرداد ماه با حضور بیش از یکصد متولی موقوفات غیر متصرفی این شهرستان ها برگزار می شود.

رضاپور به مکان برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: همایش منطقه ای متولیان موقوفات شهرستان های آمل، محمودآباد و لاریجان به همت اداره تحقیق اداره کل و همکاری و تعامل اداره اوقاف آمل در امامزاده ابراهیم (ع) آمل برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش حجت الاسلام ستار علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران به سخنرانی خواهد پرداخت و آموزش سامانه جامع شامل تنظیم بودجه، مفاصاحساب ،تنظیم قرارداد اجاره ، اجرای نیات واقفین خیر اندیش و نحوه مدیریت بر موقوفات غیر متصرفی از سوی این اداره انجام می شود.

اشتراک این خبر در :