معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، در جمع مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان قائم شهر، با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در کنار اجرا، نظارت را نیز سر لوحه کار خویش قرار دهند، اذعان داشت: باید ضمن شناخت ظرفیت ها، نیازهاي مردم  شناسايي و الویت‌بندی شود تا بتوانیم با قدرت پیگیری های لازم را انجام دهیم.

حسن خیریانپور در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر با بیان این مطلب که مدیران دستگاه های اجرایی استان باید از قدرت ریسک‌پذیری بالایی برخوردار باشند ، گفت: اگر روحیه محافظه‌کاری در مدیران اشاعه یابد آفت بزرگی است که مجموعه دولت را تهدید می‌کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران در این جلسه با تاکید بر پرهیز از حاشیه پردازی ها توسط مدیران، افزود: همه مسئولین باید با تکیه بر قدرت تصمیم‌گیری برای توسعه همه جانبه استان با هم افزایی و مشارکت گام موثر بردارند.
خیریانپور اذعان داشت: مدیران باید نگاه گره‌گشایی داشته باشند و رضایت ارباب رجوع  یکی از اساسی ترین اهداف و مولفه هایی است که دستگاه های اجرایی باید با حساسیت بالایی به آن توجه نمایند.
وی با اشاره به پیگیری اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در استانداری، خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح، عملکرد شهرستانی و استانی نهادهای دولتی و نیمه دولتی ارزیابی می‌شود تا بتوانیم رضایت‌مندی مردم در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی را افزایش دهیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران بیان کرد: باید پروژه‌های موجود در سطح استان شناسایی شود و همه شهرستان‌ها با عزم جدی برای توسعه  مازندران کمک کنند.
وی با اشاره به اینکه لازم است مدیران به دنبال تحول و شکوفایی باشند، تصریح کرد: خواهان آن نیستیم تا وضع موجود را حفظ کنیم بلکه با شکوفایی و تحول می‌توانیم مشکلات موجود را برطرف کنیم و مسیر متعالی را بپیماییم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران تاکید کرد: تورم و رکود اقتصادی مهم‌ترین مشکل کشور است که باید با برنامه‌ریزی و همکاری همه جانبه مشکلات را برطرف کرد.
در این جلسه برخی مدیران کل ستادی استانداری و فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی قائم شهر حضور داشتند.

 

اشتراک این خبر در :