مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: در مورد بازگشتم آقای قلعه‌نویی مشوق اصلی بنده بودند و خواستند که این تیم را دوباره تحویل بگیرم بنده هم با جان و دل این موضوع را پذیرفتم.‌

به گزارش کیاپرس به نقل از فارس ا، مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی مازندران عصر امروز در مراسم معارفه خود اذعان داشت: تیم نساجی مازندران تیم بزرگ و با ریشه‌ایی است و هر کاری برای نساجی انجام دهیم کم است.

وی در ادامه افزود: نزدیک به پنج سال است که در این تیم کار کرده‌ام و در هر کاری که سرمایه‌گذاری می‌کنم می‌خواهم که سود ببرم‌.

مالک باشگاه نساجی در مورد عدم حمایت مسئولان استان در زمان حضورش گفت: در این چند سال که در نساجی بودم مسئولان قول‌هایی دادند که عملی نشد اما امیدوارم این بار پای کار بایستند، چون واقعا در این مدت مسئولان به خوبی پیگیر کارها بودند و فکر می‌کنم همه عزمشان را جزم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: پنج سال پیش تجربه‌ای در فوتبال نداشتم، اما حالا با وجود دوستان خوبی که دارم تجربه ‌بیشتری دارم.

مالک باشگاه نساجی مازندران در مورد بازگشت دوباره‌اش به نساجی اظهار داشت: در مورد بازگشتم آقای قلعه‌نویی مشوق اصلی بنده بودند و خواستند که این تیم را دوباره تحویل بگیرم بنده هم با جان و دل این موضوع را پذیرفتم.‌

وی  متذکر شد: در این فصل باید نقشه راه دشته باشیم و نقشه راه یعنی مشورت گرفتن از پیشکسوتان که تاریخ باشگاه هستند و بدون شک از آنها مشورت خواهیم گرفت.

پرهام تاکید کرد: من وظیفه‌ا‌م این است که تیم را از نظر مالی ساپورت کنم و این قول را می‌دهم که در فصل جدید تیم از لحاظ مالی مشکلی نداشته باشد، اگر برنامه‌ها به خوبی پیش برود می‌توانیم در رشته‌های دیگر هم فعالیت کنیم، اما امروز یک ورزشگاه یا یک زمین تمرین هم نداریم.

پرهام در ادامه با گلایه از صداوسیمای مرکز مازندران عنوان کرد: نساجی تیم بزرگی است متاسفانه در این چند سال صداوسیما حمایت‌های لازم را از ما انجام نداد، ما در 4 سال گذشته هر کجا که رفتیم اول از ما پول خواستند در آن 3 سال و نیم من 10 میلیارد خرج کردم اما گفتم دیگر نمی‌توانم‌.

وی در پایان گفت: آقای صادق درودگر به عنوان مدیر عامل باشگاه و آقای نادر دست‌نشان به عنوان سرمربی فصل آینده انتخاب شدند و اعضای هیئت مدیره را نیز به زودی اعلام خواهم کرد و از همه می‌خواهم اختلاف را کنار بگذاریم و هم دل شویم و در پایان جشن بزرگی برای صعود نساجی بگیریم.

اشتراک این خبر در :