کیاپرس /معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: قصد داریم رویداد نوروتاک را به صورت سالانه در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار و تمام تلاش ما این است که این رویداد را سال آینده بین المللی برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار کیاپرس، سید مهدی مقتدایی روز دوشنبه در سومین دوره رویداد نوروتاک که در سالن همایش های رازی برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایران از ۲ سال پیش رویدادی به نام نوروتاک را طراحی کرد، اظهار داشت: این رویداد، سومین دوره است  برگزار می شود و ۲ دوره قبلی به ترتیب در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ برگزار شده است.

وی ادامه داد: از متخصصان این رشته و همچنین کسانی که در حوزه علوم اعصاب حرفی برای گفتن دارند در این رویداد دعوت کردیم تا هم دانش و هم تجربیات خود را ارایه دهند.

وی افزود: هدف از برگزاری رویداد نوروتاک ضمن مطرح شدن بهتر علوم اعصاب در جامعه به عبارتی علوم اعصاب را به شیوع مناسب به آحاد مردم معرفی کند ، همچنین دست اندکاران درک بهتر و صحیح تری از دانش علوم اعصاب داشته تا در امورات جامعه بتوانند از آن استفاده مطلوب تری ببرند.

 

کشورهای مختلفی سرمایه گذاری بسیار زیادی در علوم اعصاب می کنند

مقتدایی با اشاره به اینکه علوم اعصاب امروزه جایگاه ویژه در زندگی بشری دارد، گفت: کشورهای مختلفی سرمایه گذاری بسیار زیادی در علوم اعصاب می کنند.

وی بیان داشت: در ۲ دهه اخیر علوم اعصاب در دنیا جایگاه ویژه ای پیدا کرده و در این زمینه کارهای پژوهشی متعددی در حال انجام است. در این زمینه کارهای فراوان پژوهشی و تحقیقاتی در دانشگاه های مختلف انجام می شود.

 

 

اشتراک این خبر در :