به گزارش کیا پرس دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آیین تودیع و معارفه روسای دانشکده های پردیس پزشکی و دانشکده های پرستاری مامایی و پیراپزشکی آمل با اشاره به جنگ ترکیبی و جنگ نرم دشمن در کشور افزود: در شرایط سختی که به سر می‌بریم که باید بسیار مراقبت کنیم تا شرایطی به وجود نیاید به ارزش‌های نظام خدشه‌ای وارد شود و هم نیروی خودی را از دست دهیم .

وی اضافه کرد: در این شرایط در برخی تصمیم‌گیری ها اتفاقاتی رخ می‌دهد که شاید برخی نپسندند، البته نباید جبهه خودی را از داشتن نیروی موثر محروم کنیم.

دکتر غلامی با بیان اینکه کار در این شهرستان بسیار است و انتظارات هم از مسئول، سنگین است تاکید کرد؛ همکاران ما در شهرستان آمل در تلاش هستند و این تلاش در رشد و بهبود بخش های مختلف حوزه سلامت قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: نسبت درآمد به هزینه در تمامی بیمارستان های استان زیر ۵۰ است و این درحالی است که بدون امکانات در حال ارائه خدمات و رشد مطلوب هستیم.

دکتر غلامی یادآور شد؛ در عرصه خدمت با همدلی و وفاق بهبود شرایط روی خواهد داد. وی با تاکید بر اینکه شاهد تلاش ۳ مدیری که امروز تکریم می‌شوند بوده، برایشان آرزوی موفقیت کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از نظام ارجاع و مدیریت مالی در حوزه درمان، پزشک خانواده در حوزه بهداشت و رشد کمی و کیفی آموزش، راه‌اندازی بیمارستان آموزشی در حوزه آموزش را از اهم انتظارات و مطالبه دانشگاه از مدیران ۳ گانه جدید در آمل عنوان کرد و متذکر شد: بیش از ۸۵ درصد مردم مازندران دارای پرونده الکترونیک هستند.

اشتراک این خبر در :