کیاپرس /  شرکت آب منطقه‌ای مازندران همزمان با هفته پدافند غیرعامل و در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت این هفته در استانداری مازندران برگزار شد، به عنوان دستگاه برتر استان در حوزه اقدامات مرتبط با پدافند غیرعامل معرفی شد.

به گزارش کیاپرس به نقل از  روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای مازندران، شورای پدافند غیرعامل مازندران با بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه اهداف و اقدامات مرتبط با پدافند غیرعامل، شرکت آب منطقه‌‌ای مازندران را به عنوان دستگاه برتر استان در این حوزه معرفی کرد.

استاندار مازندران و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان با صدور و اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران، از تلاش‌های این دستگاه بابت انجام اقدامات متعدد برای پیشگیری از وقوع بحران قدردانی کرد.

در بخشی از متن لوح تقدیر استاندار خطاب به حیدر داوودیان امده است: «بی‌تردید تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل و همچنین اقتدار ملی، مصون‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌ها و سرمایه‌های مادری و معنوی استان مرهون زحمات بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مدیرانی است که با تکیه بر ایمان و اعتقاد قلبی و روحیه جهادی و انقلابی در عرصه اجرای اصول و الزامات پدافند غیرعامل گام‌های مؤثر و ارزنده‌ای برداشته‌اند. به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل از زحمات و مساعی خالصانه جنابعالی به عنوان دستگاه برتر استان به منظور تحقق اهداف شورای پدافند غیرعامل استان کمال تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.»

شرکت آب منطقه‌ای مازندران طی سه سال اخیر با انجام اقدامات گسترده برای مقابله با خشکسالی نقش مهمی در پیشگیری از بروز خسارت‌های ناشی از کم‌آبی داشت و در زمینه کاهش خسارات ناشی از طغیان رودخانه‌ها و سیل نیز نقش اثرگذاری ایفا کرد.

اشتراک این خبر در :