مدیرکل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد :با پیش بینی تمهیدات و برنامه ریزی لازم، مسافران و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت، هیچگونه دغدغه ای بابت دریافت خدمات بیمه درمانی در ایام تعطیلات نوروزی را نخواهند داشت و در صورت نیاز و داشتن دفترچه بیمه می توانند، با همان شرایط عادی و تعرفه های بیمه ای از خدمات بیمه درمان در موسسات درمانی طرف قرارداد استفاده نمایند.

به گزارش کیاپرس، دکتر رسول ظفرمند با اعلام مطلب فوق افزود : ستاد تسهیلات نوروزی این اداره کل به منظور ارائه خدمات بیمه ای به بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت همچنین هموطنان و مسافرین نوروزی تشکیل و آغاز به کار نمود .
وی با اشاره به اجرای طرح ملی پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع در  مازندران اعلام کرد : بروشور های اطلاع رسانی برای راهنمایی و معرفی ادارات و موسسات درمانی که در این ایام به ارائه خدمت می پردازند تهیه شده که با همکاری ستاد تسهیلات نوروزی استان، ادارات و  نمایندگی های تابعه بیمه سلامت در سطح استان توزیع خواهد شد .

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اعلام آمادگی این اداره کل، ادارات و نمایندگی های تابعه در ارائه خدمات بیمه درمان در ایام تعطیلات نوروز افزود : این اداره کل با 10 اداره و بیش از بیست 20 نمایندگی و باجه در سطح استان به مسافران  نوروزی و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ارائه خدمت خواهند نمود .

اشتراک این خبر در :