پایگاه خبری تحلیلی کیاپرس(Kiapress.ir):

کیاپرس: مدیر سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ شرکت آبفاشهری مازندران از راه اندازی سامانه متمرکز ۱۲۲ در ساری خبر داد.

به گزارش کیاپرس و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، مدیر سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ شرکت آبفاشهری مازندران از راه اندازی سامانه متمرکز ۱۲۲ در ساری خبر داد.

محمود طالبی افزود: نرم افزارهای لازم برای ارتقاء و متمرکز نمودن سامانه خریداری شده در هفته آینده نصب می شود.

وی، با بیان اینکه این سامانه  با حضور ۱۰ کارشناس قابلیت تماس همزمان ۳۰ مشترک را دارد، افزود: با راه اندازی این سامانه زمان رفع اتفاقات گزارش شده کاهش می یابد.

مدیر سامانه ۱۲۲  آبفاشهری مازندران ادامه داد: بعد از تماس مشترک، از طریق نرم افزار و به صورت برخط  گزارش اتفاق رخ داده به مسوول واحد اتفاقات امور مربوطه اعلام می شود و کارکنان اتفاقات نسبت به رفع اتفاق گزارش شده اقدام می نمایند.

طالبی ادامه داد: از طریق دستگاه GPS  نصب شده بر روی خودورهای اتفاقات ، زمان اعزام اکیپ فنی برای رفع اتفاق قابل مشاهده می باشد.

وی، با اشاره به اینکه سعی می کنیم جزو استانهایی باشیم که در کوتاه ترین زمان ، خدمات مناسبی ارایه دهیم و نسبت به رفع اتفاقات اقدام نماییم، تصریح کرد: از طریق سامانه ۱۲۲ می توان خدمات غیر حضوری  را نیز به مردم ارایه نمود.

مدیرسامانه ۱۲۲ خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم این سامانه تا نیمه اول سال جاری در ساری افتتاح شود.

درج مطلب فقط با ذکر پایگاه خبری کیا مجاز است.

ایمیل مستقیم :‌ kiapresse@gmail.com
شماره پیامک : ۰۹۳۹۵۳۷۱۷۷۷
tabligh-site1 #

اشتراک این خبر در :