خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهرستان نکا ابقا شد

با رای کامل اعضای پنج نفره محمدعلی باقری در سمت رئیس شورای شهرستان نکا ابقا شد.

به گزارش کیاپرس به نقل از فارس، در این انتخابات که با حضور پنج عضو شورای شهرستان نکا از شورای شهر، شورای بخش هزارجریب و شورای بخش مرکزی نکا برگزار شد سامره تقوی به عنوان نایب رئیس شورا و حسین جان خراطی به عنوان منشی شورای شهرستان نکا با تمام پنج رای اعضا انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام علی باقری و موسی قاسمی‌طوسی نیز از دیگر اعضای شورای شهرستان نکا هستند که موسی قاسمی‌طوسی نیز به‌ عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان نکا در شورای استان است.

معاون فرماندار نکا در این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: خدمت به مردم از مهم‌ترین وظایف است که نصیب حال همه ما شده است و لذا باید در این مسئولیت با تمام توان وارد شده و به مردم خدمت کنیم.

نجاتعلی سلیمی اظهار داشت: شورای شهرستان با توجه به اینکه نماینده همه اعضای شورای شهرستان در قالب این شورا گرد هم آمده‌اند باید در جهت رفع محرومیت‌ها تلاش کرده و از همه توان و ظرفیت‌ها برای خدمات‌دهی بهتر و بیشتر به مردم استفاده کنند و هیچ فرصتی را هدر ندهند.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های مختلف در شهرستان و وحدت و همکاری همه‌جانبه شرایط مناسبی برای توسعه شهرستان نکا ایجاد شده است که شاهد توسعه هر چه بیشتر شهر در ابعاد مختلف باشیم.

رئیس شورای شهرستان نکا نیز گفت: همکاری‌ها و حمایت‌های مسئولان به‌ویژه فرماندار شرایط مناسبی را برای ارائه خدمات مناسب به مردم ایجاد می‌کند و با تعامل و همراهی همه مسئولان شاهد پیشرفت این شهرستان باشیم.

محمدعلی باقری خاطرنشان کرد: شرایط مناسبی برای توسعه شهرستان ایجاد شده است که امیدواریم شاهد توسعه هر چه بیشتر شهر در ابعاد مختلف باشیم.

وی ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری، رفع دغدغه‌های آب شرب، زباله، گردشگری، توسعه عمران شهری و رفع دغدغه‌های مردم را به عنوان اولویت‌های شورای شهرستان نکا عنوان کرد و بیان داشت: شورای شهرستان نکا برنامه‌ریزی خود را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت تنظیم کرده است.

رئیس شورای شهرستان نکا گفت: در حال حاضر شهرستان 112 هزار نفری نکا دارای 125 روستا در بخش مرکزی و هزار جریب است که 388 عضو شورا در شهرستان فعال بوده و 80 دهیاری نیز در این شهرستان فعال است.

اشتراک این خبر در :