معاون سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشوردر آیین تودیع و معارفه مدیران کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با بیان اینکه 210 هزار کیلومتر شبکه راه‌های کشور است، ادامه داد: حداقل 200 هزار میلیارد تومان ارزش این سرمایه است که باید حفظ و حراست شود.
اسماعیل غلامی   با اشاره به اینکه زمان، انرژی، محیط زیست، حقوق شهروندان و رضایتمندی مردم می‌تواند شاخص‌های کیفی ارزشمندی برای ارزیابی فعالیت‌های سازمان باشد، افزود: این معیار باید برای ارزیابی خدمات اجرایی لحاظ شود.

وی تصریح کرد: برای حفظ و نگهداری راه‌های جدید دو درصد و برای راه‌های قدیمی‌تر تا چهار درصد ارزش روز باید اعتبار لحاظ کرد.

غلامی  با بیان اینکه حفظ و ارتقای شبکه راه‌های کشور بزرگ‌ترین مسئولیت سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور است، خاطرنشان کرد: این مسئله نیازمند اعتبارات هنگفت است.

معاون سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به راه‌های پرتردد مازندران، افزود: در خرداد و تیرماه امسال، دوربین‌های ترددشمار، بیشترین تردد را در محورهای مازندران نشان دادند.

وی با بیان اینکه تلاش ما در کاهش بروکراسی اداری  است، افزود: تا از این طریق بر رونق کسب و کار اضافه کنیم.

غلامی با اشاره به اینکه خواب‌آلودگی، خستگی و شتاب بیشترین علت تصادفات است، گفت: در کنار جاده‌ها باید به مبلمان جاده‌ای بپردازیم تا مسافران بتوانند با استراحت در مجتمع‌های رفاهی بین راهی، از میزان تصادف بکاهند.

وی با بیان اینکه به دنبال راه‌های هموار، تجهیز راه‌ها و تجهیز منابع برای ارتقای علائم جاده‌ای هستیم، اظهار داشت: گردشگری مسئله بسیار مهمی در حوزه حمل و نقل است و تلاش ما بر این است به گونه‌ای عمل کنیم که در خدمت گردشگران باشیم و مقوله گردشگری از مولفه‌هایی است که رصد می‌کنیم.

معاون سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به اینکه کار کردن در مازندران سخت است، گفت: این سختی کار به لحاظ هوش، درایت، نکته سنجی و اطلاعات مردم این خطه است.

اشتراک این خبر در :