فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به اینکه ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران سنگین است، محدودیتهای ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان را اعلام کرد.

جعفر محمدنژاد  با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران، اظهار داشت: تردد کامیون‌ها از ساعت 6 بامداد لغایت ساعت 24 امروز و روز جمعه در محور هراز ممنوع است.

وی،  بیان‌ داشت: تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت 6 صبح امروز در محور قائمشهر، فیروزکوه به تهران و بالعکس ممنوع است و این محدودیت تا ساعت 24 روز جمعه ادامه دارد.

محمدنژاد تصریح کرد: در محور کندوان از ساعت 17 روز جمعه لغایت یک بامداد روز شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه است.

وی خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام مسافرانی که وارد مازندران می‌شوند این است که با توجه به کوهستانی بودن محورهای استان با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند، در غیر این صورت ایمنی نخواهند داشت.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به اینکه رانندگان پس از هر 100 کیلومتر رانندگی استراحت داشته‌ باشند، هشدار داد: با توجه به اینکه 25 درصد تصادفات ناشی از خواب‌آلودگی و خروج از جاده است، بهتر است رانندگان در حین رانندگی استراحت داشته‌ باشند و با شادابی رانندگی کنند.

محمدنژاد یادآور شد: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

اشتراک این خبر در :