استاندار مازندران  با بيان اينكه برخورد با مواد مخدر نبايد تنها به مركز استان محدود شود، افزود: چتر مقابله با اعتياد بايد در همه شهرستان ها و نقاط مختلف استان گسترانيده شود.
 ربيع فلاح در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان ضمن انتقاد از روند گسترش اعتياد در استان، بيان داشت: در موضوع مقابله با اعتياد تنها برخورد انتظامي كافي نيست و همه مجموعه ها به عنوان بازوان ديگر، بايد به وظايف خوب عمل كنند.

وی  شعارزدگي را مانع اجراي عملي كارها دانست و خاطرنشان ساخت: مازندران همواره به عنوان استان ولايتمدار و فرهنگي شناخته مي شود و زيبنده نيست كه با معضل اعتياد اين چهره مخدوش شود.
نماينده عالي دولت در استان با بيان اينكه اگر كار را اعتقادي انجام دهيم، توان مقابله با مواد مخدر را داريم، تصريح كرد: همه ما مسوولان بايد معتادين را فرزندان و اعضاي خانواده خود بدانيم و با همين روحيه با جديت پي گير رفع معضلات اعتياد باشيم.
وي ادامه داد: هر ميزان كه در امور عمراني، اجرايي و اقتصادي به توفيقاتي دست يابيم، اگر در موضوع فرهنگي خوب عمل نكنيم ديگر فعاليت ها زير سوال مي رود.
رييس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان تاكيد كرد: حضور و مشاركت فعال مردم، خيرين و سازمان هاي مردم نهاد در زمينه مبارزه با پديده شوم مواد مخدر بسيار تاثير گذار خواهد بود.
فلاح با تاكيد بر لزوم آگاهي بخشي به آحاد جامعه در اين زمينه، اذعان نمود: در اين موضوع بايد از ظرفيت فراوان ائمه جمعه و جماعات استان استفاده شود.
گفتني ست در اين جلسه روساي كميته هاي مختلف شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان، گزارشي از اقدامات انجام شده خود ارائه نمودند.

اشتراک این خبر در :