مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: به دلیل عدم تخصیص اعتبارات در حال حاضر 180 میلیارد ریال به پیمانکاران بدهکار هستیم.

ذبیح‌الله ذاکری در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات مازندران اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی بازوان و همیاران مدیران اجرایی هستند و مدیران باید نمایندگان این نهاد را به عنوان همیار در کنار خود بدانند.

وی بیان داشت: برای اینکه فعالیت‌های این شرکت به شایستگی و در راستای قانون پیش رود از نماینده دیوان محاسبات استان دعوت می‌کنیم که از عملیات اجرایی پروژه‌ها در حین کار بازدید کرده تا با نحوه انجام و سختی فعالیت‌ها بیشتر آشنا شوند.

ذاکری بر لزوم همکاری مجموعه این دو دستگاه تاکید کرد و گفت: در سال‌های اخیر تعامل همکاران دیوان محاسبات با این شرکت بیشتر شده است.

وی با دعوت از نماینده دیوان محاسبات حین اجرای پروژه‌ها افزود: حضور نماینده دیوان محاسبات در پیشبرد پروژه‌های این شرکت در مسیر قانونی موثر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران ادامه داد: به دلیل عدم تخصیص اعتبارات در حال حاضر 180 میلیارد ریال به پیمانکاران بدهکار هستیم.

مدیرکل دیوان محاسبات مازندران نیز در این دیدار گفت: حضور نماینده این دیوان در دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد پروژه‌های این شرکت در مسیر قانونی بسیار موثر خواهد بود.

احمد پری‌پور افزود: با تعامل بیشتر باید شرایط اجرای قانون به درستی فراهم شود.

وی با اشاره به تلاش‌های مجموعه آب و فاضلاب شهری مازندران در خدمات‌رسانی به مردم خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت فعالیت‌های این شرکت، خدمات‌دهی آن نیز باید ممتد و همیشگی باشد.

اشتراک این خبر در :