انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی در اولین نشست سال جاری، شاهد اهدای یک میلیارد و پانصد میلیون تومان توسط خیرین برای تکمیل خرید یک دستگاه آندوسکوپی مغز و مقدمات خرید یک دستگاه اسپکت سی تی برای بخش هسته‌ای بیمارستان بود.

به گزارش کیا پرس به نقل از فارس، در این نشست که با حضور جمعی از خیرین و مسئولان برگزار شد، محمدرضا کارگری، عضو هیات امنای انجمن و نایب‌رییس مجمع خیرین کشور با اشاره به سابقه دیرینه کار خیر در ایران و نقش خیرین در رفع مشکلات مختلف، خواستار انسجام بیشتر در فعالیت‌های خیرین و نظارت دقیق‌تر بر نحوه ارائه و هزینه‌کرد کمک‌ها شد.

حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی با ارائه گزارشی از اقدامات سال گذشته انجمن، از خرید یک دستگاه اسپکت سی تی برای بخش پزشکی هسته‌ای بیمارستان با استفاده از تعهدات انجام شده در گلریزان زمستان خبر داد. وی همچنین به نیاز مبرم بیمارستان به یک دستگاه آندوسکوپی پیشرفته برای بخش جراحی مغز اشاره کرد و از خیرین حاضر تقاضای کمک کرد.

در ادامه هاشم سلیمی آشتیانی، بنیانگذار چندین تشکل مردم‌نهاد در حوزه سلامت و مدرسه‌سازی با بیان اینکه در واپسین روزهای سال گذشته برای خرید این دستگاه ۵۰۰ میلیون تومان پیش‌پرداخت شده است، از خیرین حاضر خواست تا با اهدای کمک‌های خود، مابقی هزینه خرید دستگاه را تامین کنند.

با همت خیرین حاضر در جلسه، مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بابت مابقی هزینه خرید دستگاه آندوسکوپی مغز بیمارستان شریعتی تامین شد.

در این نشست همچنین حسن برکتی، مدیر بیمارستان شریعتی از خیرین به دلیل کمک‌های مستمرشان به بیمارستان قدردانی کرد و گفت: خیرین نه‌تنها در مرمت و بازسازی بخش‌های فرسوده بیمارستان و خریدهای تجهیزات پزشکی، بلکه در حمایت از پرسنل بیمارستان نیز نقش موثری ایفا می‌کنند.

جمشیدی، رئیس بیمارستان شریعتی نیز با اشاره به پشتیبانی‌های خیرین از بیمارستان گفت: حضور خیرین برای ما غنمیت است و تاکنون حامل خیرات و برکات زیادی برای بیمارستان بوده‌ است.

اشتراک این خبر در :