اسکندرنیا: عملیاتی کردن طرح استعدادیابی ورزش تیراندازی در مازندران / همکاری مناسب سپاه برای توسعه این ورزش

رئیس هیأت تیراندازی مازندران از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح استعدادیابی ورزش تیراندازی در این استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف شناسایی و پرورش نخبگان این رشته ورزشی در رده‌های سنی مختلف اجرا خواهد شد.

بهروز اسکندرنیا در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش اساسی رسانه‌ها در توسعه ورزش، اظهار کرد: رسانه‌ها در کشور زبان گویای مردم هستند و در بزنگاه‌های سیاسی و اجتماعی نقش مهمی ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در هیأت تیراندازی استان مازندران، تصریح کرد: بزرگترین شاخصه و انگیزه ما در استان، حمایت رسانه‌ها بوده و خوشبختانه پوشش رسانه‌ای مناسبی از عملکرد این هیأت در استان انجام شده است.

رئیس هیأت تیراندازی مازندران، با بیان اینکه ظرفیت مناسبی برای توسعه این ورزش در استان وجود دارد، گفت: وجود بیش از ۱۰۰ هزار شکارچی در استان نشان از علاقه‌مندی به این ورزش دارد و از طرفی در حوزه دانش‌آموزی نیز قابلیت‌های مناسبی مشاهده شده است.

اسکندرنیا اضافه کرد: برنامه داریم ظرفیت‌ها را برجسته و برای توسعه این ورزش در استان اقدامات مناسبی انجام دهیم.

وی با اعلام اینکه زیرساخت مناسبی در بحث توسعه ورزش تیراندازی در استان وجود ندارد، افزود: برای توسعه این ورزش بنا داریم از حداقل امکانات استفاده کنیم و زمینه توسعه علاقه‌مندی مردم را فراهم کنیم.

رئیس هیأت تیراندازی مازندران از برنامه‌ریزی برای ایجاد سایت ورزش تیراندازی در استان خبر داد و گفت: سپاه کربلای مازندران سالن‌های خود را در اختیار این هیأت قرار داده و دانشگاه علوم کشاورزی نیز در توسعه این ورزش حمایت‌های مناسبی را انجام داده است.

وی از اعلام آمادگی هیأت تیراندازی برای توسعه این ورزش در صورت آمادگی ادارات و نهادها در سطح استان خبر داد.

اسکندرنیا با اشاره به حضور یک لژیونر مازندرانی در آلمان به عنوان نخستین ورزشکار ایرانی، گفت: این ورزشکار در المپیک دانشجویان موفق به کسب مدال برنز شده و جز افتخارات این ورزش در استان است.

وی در خصوص حضور تیم مازندران در لیگ برتر تیراندازی کشور، افزود: در چند سال گذشته مازندران حرفی برای گفتن نداشت اما در تپانچه بانوان در سال اخیر موفق به کسب مقام دوم شدیم و برنامه داریم طرح استعدادیابی در تیراندازی استان را پیگیری کنیم.

اشتراک این خبر در :