اختصاصی/ به گزارش کیا پرس :پیش از ظهر امروز، طی مراسمی در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فریدونکنار، دستگاه جدید سی تی اسکن ۳۲ اسلایس این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان راه اندازی و آماده پذیرش بیماران شد.

در این مراسم که با حضور دکتر باقرزاده نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، دکتر کاظم محمودی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مدیران درمان، بازرسی و حراست دانشگاه به همراه مدیران حوزه سلامت فریدونکنار و جمعی از اعضای محترم مجمع خیرین و مسئولین محلی این شهرستان برگزار شد، دکتر باقرزاده در سخنانی با قدردانی از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی مازندران و خیرین شهرستان فریدونکنار، راه اندازی این دستگاه را گامی مهم در راستای ارتقاء خدمات درمانی به مردم این شهرستان دانست.

دکتر محمودی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این مراسم، با اشاره به اهمیت راه اندازی دستگاه سی تی اسکن در تشخیص به موقع بیماری ها، از تلاش های مدیران و کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار قدردانی کرد.

به گزارش کیاپرس، بخشی از ساختمان بخش سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار هفدهم مرداد ماه سال جاری دچار آتش سوزی شد. خوشبختانه آتش سوزی خسارت جانی نداشت و با تلاش چند ساعته آتش نشانان فریدونکنار، سرخرود، بابلسر، بابل و بندر فریدونکنار مهار شد.

دکتر سیمین بابایی مدیر روابط عمومی وقت دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با بیان اینکه مسئولین دانشگاه بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع در محل بیمارستان حاضر شدند و از نزدیک پیگیر هستند، گفت: بر اساس گزارش مسئولین بیمارستان، خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشته و علت آن در دست بررسی است.

با گذشت حدود ۵ ماه از این حادثه، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز علت آتش سوزی و میزان خسارات وارده را به مردم اعلام نکرده اند. همچنین، خبری مبنی بر دریافت خسارت آتش‌سوزی از بیمه یا مسببین آن منتشر نشده است.

شفاف سازی در مورد علت آتش سوزی و میزان خسارات وارده و همچنین نحوه جبران خسارت مورد انتظار است .

اشتراک این خبر در :