کیاپرس / نشست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران و شهردار ساری با معاون اجرایی رئیس جمهور پیرامون انباشت زباله و تکمیل نیروگاه‌های زباله سوز و راهکارهای حل و فصل آن مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش  کیاپرس از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، نشست رفع مشکل پسماند استان مازندران با ریاست محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و با حضور احمد توکلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، محمد حسین قبادی شهردار ساری در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
 در این نشست موضوعاتی پیرامون انباشت زباله و تکمیل نیروگاه‌های زباله سوز به‌ویژه پروژه زباله سوز ساری و راهکارهای حل و فصل آن مورد بررسی قرار گرفت.
 این نشست که به عنوان پیش جلسه شورای عالی مدیریت پسماند قبل از جلسه استانداران با آیت الله رئیسی امروز چهارشنبه در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، چالش‌های این حوزه در استان با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است؛ تکمیل و بهره برداری نیروگاه زباله سوز ساری اولویت اصلی مدیریت ارشد مازندران و شهردار مرکز استان است که اقداماتی خوبی نیز برای اتمام این طرح انجام گرفته است.

اشتراک این خبر در :