مدير كل روابط عمومي استانداري مازندران به مناسبت 27 ارديبهشت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي در جمع مديران روابط عمومي و فرهنگي شركت ملي پخش فرآوردهاي نفتي منطقه ساري گفت : روابط عمومي مي تواند با طراحي برنامه هاي مناسب وحدت فرهنگي ايجاد كند و در حقيقت روابط عمومي و رسانه زيرساخت توسعه فرهنگي و اقتصادي است.

احمد مظفري مدير كل روابط عمومي استانداري مازندران كه به مناسبت 27 ارديبهشت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي  در جمع مديران روابط عمومي و فرهنگي شركت ملي پخش فرآوردهاي نفتي منطقه ساري سخن مي گفت با اشاره به شعار سال 93 به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي گفت : روابط عمومي مي تواند با طراحي برنامه هاي مناسب وحدت فرهنگي ايجاد كند و در حقيقت روابط عمومي  و رسانه  زيرساخت توسعه فرهنگي و اقتصادي است
وي افزود : روابط عمومي مي تواند با ترويج فرهنگ نقادي ، فرهنگ گفتگو و نقدپذيري زمينه اطلاع رساني و اطلاع يابي را فراهم كند و استفاده از تحقيق و پژوهش در كليه فعاليتهاي روابط عمومي از ضروريات است .
دبير شوراي اطلاع رساني استان تاكيد كرد : روابط عمومي قلب تپنده و مغز متفكر سازمان است و براي تحقق رسالت و وظايف خود بايد به روشها و شيوه هاي كار با رسانه آشنا باشد.
وي تاكيد كرد : روابط عمومي سنتي ديگر پاسخگوي نيازهاي امروز دستگاهها و سازمانها نيست و روابط عمومي ها براي انجام فعاليت خود بايد از تكنولوژي هاي نوين و شبكه هاي اجتماعي بيشتر استفاده كنند .
وي به وضعيت مصرف بيش از حد انرژي در كشور و استان هم اشاره كرد و گفت : اگر بر اساس آمارها ، مصرف انر‍‍‍ژي مردم ايران بسيار بالاست حل اين مشكل فقط از طريق فرهنگ سازي ممكن است و رسانه ها و روابط عمومي هم براي حل اين مشكل وظيفه اصلي را دارند.
وي از تلاش مديريت و كاركنان شركت ملي پخش فرآوردهاي نفتي منطقه ساري در بحران برف منطقه غرب مازندران و توزيع مناسب و به موقع فرآوردهاي نفتي در ايام نوروز تقدير و تشكر نمود و گفت : امروز دولت تدبير و اميد فعاليتهاي گسترده اي را در حوزه هاي مختلف انجام مي دهد و ضرورت دارد روابط عمومي با برنامه هاي راهبردي و نوين نسبت به اطلاع رساني آن اقدام نمايند .
در اين همايش طالبي مدير شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه ساري و محمدي مدير روابط عمومي اين شركت گزارشي ارائه نمودند و در پايان به چند تن از مديران و خبرنگاران فعال در حوزه شركت نفت منطقه ساري لوح تقدير اهداء شد .

اشتراک این خبر در :