معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداردر جلسه شوراي اداري عباس آباد، گفت: نگاه به مدیریت هوشمندانه باید تخصصی باشد، مدیران برای عملکرد مجموعه خودشان برنامه ریزی، اجرا، كنترل و مراقبت دقيق داشته باشند .

به گزارش کیاپرس،  حسن خیریان پور فلسفه وجودی همه مدیران و دستگاههاي دولتي را خدمت به مردم دانست و افزود: مدیران نقش خود را دقیق بدانند، زیرا مدیریت هوشمندانه یعنی نقش ، وظیفه سازمانی و جغرافیای خدمت خود را دقیق بشناسیم و از هر تلاشی برای خدمت کردن دریغ نکنیم .

وی قدرت پيگيري، قدرت شناخت منابع، قدرت شناخت و احصاء اولويتها و قدرت برنامه ريزي و قدرت خوب اجرا كردن و قدرت خوب مراقبت و كنترل كردن و در يك جمله مديريت هوشمندانه و مديريت محيط پيراموني را از جمله ويژگيهاي مديران شهرستاني احصاء و بر آن تأكيد و تصريح نمود.

 وي به مديران شهرستان تأكيد نمود، ظرفيتهاي نهفته در قانون بودجه را شناسايي و با برقراري ارتباط مناسب با ادارات كل از مجموعه اعتبارات ملي و اعتبارات تسهيلاتي براي شهرستان استفاده لازم را بعمل آورند.

حسن خيريانپور بر ضرورت اصلاح ساختارهاي اداري و ايجاد تحول اداري تأكيد نموده و گفت: امسال عملكرد دستگاهها را به نحو مناسبي مورد ارزيابي و سنجش قرار خواهيم داد.

ضمن تاکید بر تشکیل منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان گفت : مقام معظم رهبری دو عرصه مورد نیاز و اولویت دار (اقتصاد و فرهنگ ) با دو مکانیزم اجرايي عزم ملی و مدیریت جهادی را برای سال 1393 مشخص فرمودند. ضرورت فرهنگ سازي عمومي در بسياري از عرصه ها از جمله اين دو موضوع مهم محسوس است .

در پایان این نشست ضمن تقدیر از زحمات کامبیز بغیازی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حجت الاسلام حسن توپا حیدری بعنوان رئیس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عباس آباد معرفی و درپایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود، از عرفان آهنگریان، آورنده مدال طلای قهرمانی مسابقات جهانی در رشته ورزشی ووشو تجلیل شد.

اشتراک این خبر در :