نماینده ولی فقیه در مازندران درجمع اعضای هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: با توسعه مراکز درمانی مازندران زمینه پذیرش بیماران خارج از کشور در این استان فراهم شود.

به گزارش کیاپرس، آیت الله نورالله طبرسی در دیدار با تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خواستار تلاش بیشتر دستگاه‌های اجرایی مازندران برای رفع مشکلات مربوط به حوزه سلامت در مازندران شد.

وی، با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران با با کمک دستگاه‌های اجرایی زمینه توسعه مراکز درمانی در این استان را فراهم کنند، افزود: مسئولان و دست‌اندرکاران با برنامه‌ریزی تلاش کنند چرخه مراکز درمانی در مازندران کامل شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار پیگیری برای تکمیل پروژه بیمارستان 320 تختخوابی مرکز مازندران شد و اظهار داشت: نیاز است مسئولان و دست‌اندرکاران نسبت به ساخت و تجهیز این مرکز درمانی اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در سخنانی از برنامه‌ریزی برای ساماندهی بیماران کلیوی در ساری خبر داد و گفت: بیمارستان مهر سابق قرار است با تغییرات جزیی در اختیار بیماران کلیوی و دیالیزی مازندران قرار گیرد.

دکترقاسم جان‌بابایی بیان داشت: در حال حاضر امکان ایجاد بیمارستان جامع زنان در مازندران به دلیل کمبود امکانات وجود ندارد ولی امکان استفاده از ظرفیت این بیمارستان برای ساماندهی بیماران کلیوی ساری و شهرهای اطراف وجود دارد.

اشتراک این خبر در :