رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران مدیر هماهنگ کننده پروژه پرونده الکترونیک سلامت در ناحیه سه کشور شد

توسط ح.م · منتشر شده · بروزرسانی شده
برچسبها: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران مدیر هماهنگ کننده پروژه پرونده الکترونیک سلامت در ناحيه سه كشور شد
ح.م
این سایت توسط سید حسن موسوی کیاسری با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه های خبری فعالیت می کند
توسط ح.م · Published آذر 21, 1395
توسط fallah · Published فروردین 17, 1395
توسط fallah · Published دی 12, 1394
بیشتر
اجتماعی / اسلايدر تصاوير / برگزیده ها / سلامت
کیاپرس هشدار میدهد: کارگروه سلامت استان باید دوباره فعال شود
فروردین ۳۱, ۱۴۰۴
We use cookies to improve your experience on our site. By using our site, you consent to cookies.
Manage your cookie preferences below:
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
These cookies are needed for adding comments on this website.
These cookies are used for managing login functionality on this website.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Service URL: policies.google.com
Marketing cookies are used to follow visitors to websites. The intention is to show ads that are relevant and engaging to the individual user.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، از سوی دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان مدیر هماهنگ کننده و رابط ستاد اجرایی پروژه پرونده الکترونیک سلامت در ناحیه سه کشور منصوب شد.
متن حکم وزیر بهداشت به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر سید عباس موسوی
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران
با سلام
با توجه به اهمیت تسریع در توسعه کشوری پرونده الکترونیک سلامت و لزوم درنظر گرفتن الزامات، شرایط و امکانات منطقهای، به پیشنهاد مدیر ملی پرونده الکترونیک سلامت، بهموجب این ابلاغ با حفظ سمت و ردیف تشکیلاتی، به عنوان مدیر هماهنگ کننده و رابط ستاد اجرایی این پروژه در ناحیه سه، مشتمل بر دانشگاهها و دانشکدههای مازندران، بابل، گیلان، سمنان، شاهرود، قم، اراک، ساوه، خمین منصوب میشوید.
انتظار میرود در تعامل با روسا و مدیران اجرایی دانشگاه/دانشکده های منطقه و زیر نظر مدیر ملی پروژه، نسبت به موارد زیر اهتمام ورزید.
۱. تهیه برنامه زمانی اجرای پروژه با هماهنگی مدیران اجرایی دانشگاه/دانشکدههای سطح ناحیه و ستاد کشوری
۲. بازدید منظم و مستمر از دانشگاه/دانشکدههای سطح ناحیه و تدوین گزارش پیشرفت کار و ارسال برای مدیر ملی پروژه
۳. هدایت و پایش استقرار ماژولهای پرونده الکترونیک سلامت در سطح دانشگاه/دانشکدههای ناحیه، براساس برنامه زمانبندی مورد توافق با ستاد کشوری
۴. تأمین و توسعه زیرساختهای لازم برای تسریع در اجرای پروژه با جلب حمایت و همکاری روسا و معاونین محترم دانشگاه/دانشکده های عضو ناحیه و مدیران محترم سایر دستگاههای اجرایی مرتبط
۵. تعامل مستمر با ذینفعان(بهطور اخص: سازمان نظام پزشکی، انجمنهای صنفی ارایه کننده خدمت و سازمانهای بیمهگر پایه) برای همافزایی فعالیتها، گسیل منابع و امکانات، ایجاد بستر فرهنگی ارجاع و پزشکی خانواده، و جلوگیری از موازیکاری و هدررفت منابع
از رؤسای محترم دانشگاه/دانشکدههای عضو ناحیه انتظار میرود، مجدانه با مدیر ملی و مدیران هماهنگ کننده و رابط ستاد اجرایی پروژه پرونده الکترونیک سلامت در ناحیه همکاری و همه امکانات و توان دانشگاه/ دانشکده را برای تحقق این برنامه بسیج نمایند.