رضایت کارکنان به عنوان دغدغه ویژه وزیر راه و شهرسازی بیش از گذشته مورد تاکید من است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی:
رضایت کارکنان به عنوان دغدغه ویژه وزیر راه و شهرسازی بیش از گذشته مورد تاکید من است

مهدی عبوری در مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: موضوعی که امروز اهمیت دارد، رضایت کارکنان در مجموعه وزارت راه و شهرسازی است که بیش از گذشته باید به آن توجه شود. این مساله جزو دغدغه‌های وزیر بوده و به بنده در این خصوص تاکید ویژه‌ای داشته‌اند.

به گزارش کیاپرس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی عبوری معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه این معاونت ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان با تشکر از حسن اعتماد وزیر، اظهار کرد: امیدوارم با مسئولیتی که وزیر محترم راه و شهرسازی برعهده من گذاشته‌اند و با همراهی همه کارکنان و مدیران این مجموعه بتوانیم به خوبی عهده دار این امر خطیر محول شده باشیم.

وی افزود: شروع به کار در این معاونت نسبت به معاونت‌های دیگر قطعا به واسطه فعالیت‌های آقای سیدعلائی که مدتی طولانی در این مسئولیت حضور داشتند، سخت است. بدون شک در زمان ادغام دو وزارتخانه مهم، ایشان تجربه سختی را پشت سر گذاشتند چرا که با حجم وسیعی از نیروها، امکانات، تجهیزات، مستقلات و جابه‌جایی‌ روبه‌رو بودند، اما با یک ابتکار عمل بسیار خوب و به بهترین شکل این موضوع مدیریت شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در هر مجموعه‌ای از نیروی انسانی به عنوان قلب تپنده و سرمایه اصلی آن یاد می‌شود. در همین خصوص در وزارت راه و شهرسازی با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی آقای سیدعلائی، شاهد حضور نیروهای جدیدالورود بودیم که کارهای مربوط به جذاب آنها انجام شده است. در بحث امور مالی و پرداخت‌های این سازمان بزرگ نیز با وجود مشکلات مالی که بر دولت وارد شده، خوشبختانه با پیگیری‌های مداوم، اقدامات مناسبی انجام شده است.

عبوری گفت: موضوعی که امروز اهمیت دارد، رضایت کارکنان در این مجموعه است که در وزارت راه و شهرسازی بیش از گذشته باید به آن توجه شود. این مساله جزو دغدغه‌های آقای وزیر بوده که به بنده در این خصوص تاکید ویژه‌ای داشته‌اند.

وی افزود: به جز مواردی که آقای مهندس اسلامی در حکم بنده آوردند به مواردی دیگری نیز اشاره داشتند که باید در اولویت کارها قرار بگیرد و این مسائل به صورت انتظارات این معاونت به مدیران زیرمجموعه و کارکنان انتقال داده می‌شود و انتظار می‌رود اقدامات و خدمات در ادامه همچنان تداوم داشته باشند.

  • اخبار مرتبط

    • تیر 14, 1404
    چگونه می‌توان به بیماران قلبی در شرایط بحرانی کمک کرد؟

    چگونه می‌توان به بیماران قلبی در شرایط بحرانی کمک کرد؟  کیاپرس: یک متخصص قلب و عروق و فوق‌تخصص آنژیوپلاستی با بیان نکاتی کلیدی برای حفظ سلامت بیماران قلبی در شرایط بحرانی، بر اهمیت توجه به جسم و روان این بیماران تأکید کرد. به گزارش کیاپرس به نقل از وزارت بهداشت، دکتر رضا روان‌پارسا، متخصص قلب و عروق و فوق‌تخصص آنژیوپلاستی گفت: مراقبت از سلامت جسم و روان، به‌ویژه برای بیماران قلبی در شرایط بحرانی، اهمیت زیادی دارد. استرس شدید می‌تواند سلامت این بیماران را به‌طور…

    • خرداد 21, 1404
    نخستین پلتفرم هوشمند تمرینات ورزشی و توانبخشی با تکیه بر هوش مصنوعی در ایران راه‌اندازی شد

    کیاپرس »شرکت دانش‌بنیان «هوش‌تن» با هدف تسهیل ارائه خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی در منزل، از نخستین پلتفرم هوشمند تمرینات ورزشی و توانبخشی در کشور رونمایی کرد. این سامانه نوین که مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی شده، در سالن ۳۱A نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی ایران هلث ۲۰۲۵ به نمایش درآمده است. به گزارش کیاپرس، محسن یادگاری، مدیرعامل شرکت «هوش‌تن»، در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه ایران هلث ، از این پلتفرم به‌عنوان گامی مهم در تحول خدمات پزشکی در حوزه ورزش و توانبخشی یاد کرد…

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اخبار گذشته

    وقفه درمانی سرطان در جنگ احتمال عود بیماری را افزایش می‌دهد

    وقفه درمانی سرطان در جنگ احتمال عود بیماری را افزایش می‌دهد

    رابطه مصرف لبنیات و کابوس‌های شبانه تأیید شد

    رابطه مصرف لبنیات و کابوس‌های شبانه تأیید شد

    ضرورت تسریع در ایجاد ذخایر راهبردی جدید اورژانس کشور

    ضرورت تسریع در ایجاد ذخایر راهبردی جدید اورژانس کشور

    چگونه می‌توان به بیماران قلبی در شرایط بحرانی کمک کرد؟

    چگونه می‌توان به بیماران قلبی در شرایط بحرانی کمک کرد؟

    کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص دقیق‌تر سرطان پستان؛ شانس بیشتر برای درمان هدفمند

    کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص دقیق‌تر سرطان پستان؛ شانس بیشتر برای درمان هدفمند

    چگونه شکایت کنیم و از کیفیت خدمات بیمه سلامت مطمئن باشیم

    چگونه شکایت کنیم و از کیفیت خدمات بیمه سلامت مطمئن باشیم
    enemad-logo