فرماندار ساری با اشاره به اینکه اکنون مهم‌ترین وظیفه ما برگزاری انتخابات قانون‌مند و پرشور است، گفت: دوره قهرمان‌سازی و قهرمان‌پروری به پایان رسیده و باید با مدیریت مشارکتی و خلاقیت، کار کنیم.

 فرماندار ساری با اشاره به اینکه اکنون مهم‌ترین وظیفه ما برگزاری انتخابات قانون‌مند و پرشور است، گفت: دوره قهرمان‌سازی و قهرمان‌پروری به پایان رسیده و باید با مدیریت مشارکتی و خلاقیت، کار کنیم.

احمد حسین‌زادگان در نشست با کارکنان فرمانداری ساری اظهار کرد: اگر قرار است ساری را به جایگاه واقعی مرکز استان برسانیم، به مردم خدمت دهیم و امور جاری دستگاه‌ها به شکل مطلوب انجام شود همین جمع باید این برنامه‌ها را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه لازمه اجرای برنامه‌ها این است که کارکنان فرمانداری رعایت نظم، قانون، اخلاق و … را در سرلوحه امور خود قرار دهند، افزود: کارکنان فرمانداری باید در تکریم ارباب رجوع، رتبه نخست را کسب کنند تا الگویی برای سایر دستگاه‌ها باشند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه از زحمات شبانه‌روزی همکاران تشکر می‌کنم، گفت: کار اصلی توسط کارکنان این مجموعه صورت می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه همه دستگاه‌ها دارای منشور اخلاقی هستند و احترام به ارباب رجوع، نظم، اجرای قانون، صداقت در گفتار و رفتار و … از مسائلی است که باید رعایت شود و در فرهنگ ملی و دینی ما هم توجه به این نکات نهادینه شده است، تصریح کرد: اما نقطه ضعف وقتی است که به اجرا می‌رسیم.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه به اخلاق، اجرای قانون، رازداری کارکنان و … اعتقاد دارم، ادامه داد: مهم‌ترین بخش اخلاق، رفتار محترمانه با افراد است و اخلاق را در روابط بین خودمان هم باید رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه اگر تخلفی صورت می‌گیرد جدای از مسائل اخلاقی، معیار ما قانون است، خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات جوامع توسعه‌نیافته و کمتر توسعه‌یافته ناشی از قانون‌گریزی و اجرای نادرست قانون است.

این مسئول با تاکید بر رعایت رازداری و بیان این موضوع که دروغ مذموم و ناپسند است، افزود: چاپلوس‌پروری و تملق‌پروری ضعف شخصیتی یک مدیر و فرد است، دوره خدمت ما محدود است و در مدت حضور باید بهترین اقدامات را انجام دهیم تا سلسله مراتب رشد و ترقی طی شود و این در سایه صداقت، قانونگرایی، خلاقیت، تحول و … به وجود می‌آید.

حسین‌زادگان با بیان اینکه بهره‌وری در سازمان بخشی از اجرای نظم است، گفت: وقتی میزان بهره‌وری پایین باشد عامل توسعه‌نیافتگی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اکنون مهم‌ترین وظیفه ما برگزاری انتخابات قانون‌مند و پرشور است، تصریح کرد: دوره قهرمان‌سازی و قهرمان‌پروری به پایان رسیده و باید با مدیریت مشارکتی و خلاقیت، کار کنیم.

مهم‌ترین وظیفه ما برگزاری انتخابات قانون‌مند و پرشور است

فرماندار ساری با بیان اینکه اثرات فعالیت کارکنان را ارزیابی کرده و در ارزشیابی‌ها لحاظ می‌کنیم، گفت: تقویت دولت، تقویت نظام اسلامی است.

.مهم‌ترین وظیفه ما برگزاری انتخابات قانون‌مند و پرشور است

اشتراک این خبر در :