مهرداد ابراهیمی در گفت‌وگویی، اظهار داشت: ۸۱ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۱۳ نامزد انتخابات مجلس خبرگان تاکنون در مازندران نام‌نویسی که از این تعداد، ۷۵ نفر مرد و هفت نفر زن با میانگین سنی ۴۸ سال بودند.

وی با بیان اینکه در روز نخست ۲۳ نفر، روز دوم ۱۶ نفر و در سومین روز ۴۲ َنفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کردند، افزود: حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سیمرغ، سوادکوه و جویبار با بیشترین تعداد کاندیداها و حوزه انتخابیه ساری و میاندورود و نور و محمودآباد با کم‌ترین میزان ثبت‌نام مواجه بودند.

دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: ۱۵ تن در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سیمرغ، سوادکوه و جویبار، ۱۴ نفر در حوزه انتخابیه بابل، ۱۰ نفر در بابلسر و فریدونکنار، نوشهر و چالوس ۱۰ نفر، هشت نفر در بهشهر، هفت نفر در آمل، ۶ نفر در ساری و میاندورود و ۶ نفر در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد نام‌نویسی کردند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران تصریح کرد: ۱۲ نفر در انتخابات مجلس خبرگان با میانگین سنی ۵۹ سال اعلام کاندیداتوری کردند.

وی افزود: معز‌الدین باکویی، نورالله طبرسی، علی معلمی، موسی رجایی، سیدصادق پیشنمازی، علی‌اکبر سیفی‌کناری، رحیم توکل، شفیعی دارابی، گلی‌شیردار، احمد باقریان‌فرح‌آبادی، ابوالحسن قلی‌پور رودپشتی، غلام‌حسن علی‌زاده و الله‌وردی مقدسی‌فر، ۱۳ نامزد انتخابات مجلس خبرگان از حوزه مازندران هستند.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۷ اسفند ۹۴ برگزار می‌شود./تسنیم

اشتراک این خبر در :