بسیج

 دکتر سید عبدالله حسینی مشاورنهاد ریاست جمهوری در وبسایت شخصی اسش با صدورپیامی به مناسبت هفته بسیج نوشت: بسیج نمادی از عزت، اقتدار و از خودگذشتگی است

بسیج شجره طیبه و درخت تنومند و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.
امام خمینی(ره)

بسیج نمادی از عزت ، اقتدار ، از خودگذشتگی، مسئولیت پذیری و باور راستین به اصول و ارزشهای انقلاب شکوهمند اسلامی و تجلی عشق و دلدادگی به آرمانهای اعتقادی و ملی است .

ملاک و مبنای سنجش معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که می‌تواند ما را به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و هویت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را بر ما آشکار نماید.

نیرویی که با ایمان فراوان و عشقی توام باعواطف، همچون دریایی پهناور، فارغ از دسیسه ها وجو سازی های دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنها هرکجا که نیاز شود مانند یک سرباز فداکار اثبات کرده است در صراط حسین بن علی (ع) وصراط عاشورا گام برمی دارد.

چه تعبیر درستی امام بسیجیان از این نهاد داشت زمانی که آن را شجره طیبه و درخت تنومندی توصیف کرد که ریشه در معنویت و اخلاص دارد و از حلاوت و طراوت آن کشور عزیزمان همیشه سرافراز و پیروز خواهد بود. درود و صلوات بر روح پر فتوح امام خمینی(ره) بنیانگذار نهاد ایثار و فداکاری و سلام و درود بر روح شهدای همیشه جاویدمان که با خون خود نهال نورس انقلاب را آبیاری کردند و عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران را در صحنه های بین المللی و در گذر زمان ماندگار کردند.

هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصتی است برای تجدید پیمان با آرمان های والای حضرت امام و بیعتی دوباره با بزرگ بسیجی دلاور سلف صالح حضرت امام، مقام معظم رهبری که نوای دلنشین و عاشقانه اش را با گوش جان شنیدیم او که در خاکی افلاکی به گستره تاریخ انسان در برابر تمامت استکبار قد علم کرد و پرچم خونین فتح را بر گلدسته های غریب مسجد لاله ها بر افراشت.

اینجانب با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان سرافراز ، استقامت و ایستادگی در پیمودن راه شهدای والامقام را از خداوند منان خواهانم و امید دارم در راه اعتلای آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری(دامت برکاته) بتوانیم بیرق شرافت و انسانیت مستضعفان عالم را با عزت و اقتدار برافرازیم.

اشتراک این خبر در :