روابط عمومیها میتوانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخصکننده روشها و نقصهای دستگاه مربوط خود باشند.
هیچ نهادی نمی تواند بدون داشتن یک روابط عمومی پویا، فعال و الکترونیک، آن گونه که باید اهداف آینده نگر خود را جامه عمل بپوشاند.
روابط عمومیها میتوانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخصکننده روشها و نقصهای دستگاه مربوط خود باشند.
مقام معظم رهبری
یک زمانی بحث این بود ما به سمت دهکده جهانی حرکت کنیم،اما امروز به سمت یه خانواده جهانی درحال حرکت هستیم.
رییس جمهور
روابط عمومی ها حلقه مهمی در زنجیره تصمیمات کلان سازمان بوده و می توانند آئینه تمام نمایی از ارائه عملکرد سازمان در مسیر بهبود خدمت رسانی به مردم باشد.
در عصر ارتباطات وجود این شریان حیاتی اطلاع رسانی مهمترین عامل همبستگی و همدلی مردم و سازمان های خدمت رسان، عنوان ” هنر هشتم” را به خود اختصاص داده است. وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های الکترونیک به منظور برقراری ارتباطات تعاملی از یک طرف موجب ارتقا خرد سازمانی شده و از طرف دیگر شکل دهنده افکار عمومی و تعالی سازمانی است.
امروزه اطلاع رسانی، امری غیر قابل اجتناب است. پیگیری مطالبات عامه و پاسخگویی متین و موثر به نیاز مخاطبان از اهداف بارز روابط عمومی ها هستند. دیگر هیچ نهادی نمی تواند بدون داشتن یک روابط عمومی پویا، فعال و الکترونیک، آن گونه که باید اهداف آینده نگر خود را جامه عمل بپوشاند و در جهت رفع مطالبات جامعه گام بردارد.
در سال همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان، ضمن تبریک “روز ارتباطات و روابط عمومی” به تمامی تلاشگران این طریق دشوار، از خداوند قادر رشد و بالندگی دو چندان برای شما عزیزان خواهانم.
دکتر علی اکبر سیاری
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی