
دكتر محمد سلطان تويه مسئول روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي مازندران در كارگاه آموزشي اصول اوليه عكاسي كه با حضور متصديان سمعي بصري و روابط عمومي مراكز تابعه در تالار قلم دانشگاه برگزار شد با اظهار اين مطلب كه روابط عمومي تابلو يك سازمان و باعث ارتقا شأن سازمان و تامين منافع سازمان است اضافه كرد: مخاطبان دانشگاه علوم پزشكي برخلاف ساير سازمانها بسيار گسترده و شامل تمامي طبقات ، گروه ها و سنين مختلف جامعه بوده و نيازمند توجه ويژه به منظور جلب رضايت آحاد مردم و ارائه خدمات مطلوب شبانه روزي مي باشند .
دكتر سلطان تويه با اشاره به اينكه در كنار شناخت مخاطبان و نيازهاي آنها ، انتظارات و نيازهاي كاركنان به عنوان ارائه دهندگان خدمت نيز بايد شناسايي و برنامه ريزي گردد افزود: روابط عمومي در جلب رضايت جامعه اعم از مخاطبان و كاركنان نقش مهمي دارد.
مسئول روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي مازندران با تشريح وظايف روابط عمومي در كليه مراكز بهداشتي درماني ، آموزشي و پژوهشي بر لزوم برقراري ارتباط مناسب با رسانه ها و اطلاع رساني خدمات سازمان و اطلاع يابي از مشكلات جامعه از طريق اصحاب رسانه تاكيد كردواظهار داشت : به منظور دستيابي به اهداف سازمان بايد جايگاه روابط عمومي در سازمانها به خوبي تعريف و شناسانده شود .
وي از رابطين روابط عمومي كه در كنار پست سازماني خود ، وظايف روابط عمومي را انجام مي دهند تشكر و قدرداني كرده و اظهار اميدواري كرد تا وزارت بهداشت و درمان با عنايت به اجراي طرح تحول سلامت و پزشك خانواده شهري در راستاي اطلاع رساني و آموزش براي اقشار مختلف جامعه ، نگرش نويني به جايگاه روابط عمومي در مراكز تابعه دانشگاه هاي علوم پزشكي داشته باشد.