به گزارش کیاپرس ، حسین شعبان سروری شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری رامسر، با اشاره به تودیع فتاحیان رئیس دانشگاه واحد بین الملل رامسر به دلیل قبولی وی در مراتب عالی پزشکی، گفت:  در یکسال گذشته که فتاحیان ریاست این دانشگاه را برعهده داشت، تلاش وی در جهت کلنگ زنی پردیس دانشگاهی رامسر در هفته دولت و عدم انتقال این دانشگاه به  مرکز استان، ستودنی است.

وی  گفت: اخیرا شاهد بیانیه ای از افراد مجعول مبنی بر انتقال این دانشگاه به مرکز استان بودیم که جای تعجب داشت چراکه در زمان آغاز سال تحصیلی و هنگامی که پردیس دانشگاهی رامسر بعد از چهل سال خواب و رکود  کلنگ زده می شود، این نامه منتشر می شود که البته مقاصد شخصی برخی افراد در پشت آن بر ما روشن بوده که حرکتی بسیار ناشایست است.

فرماندار رامسر ادامه داد : بیش از 25 سال دانشگاه آزاد تنکابن در حال تربیت دانشجویان علوم پزشکی است و از درون همین دانشجویان نخبگان پزشکی در سطح کشور در حال خدمت رسانی هستند حال چگونه است که  برخی افراد معلوم الحال ادعا می کنند که ما امکانات نداریم.

انتقاد از توزیع نادعادلانه امکانات در مازندران

سروری ضمن گلایه شدید از  توزیع ناعادلانه امکانات و تجهیزات در استان مازندران ، تصریح کرد : وقتی رامسر در  همه زمینه ها ، از جمله گردشگری ، درمانی و .. ظرفیت های بالایی  دارد  چرا باید همه امکانات در یک جای مازندران جمع شود و این کار معنا ندارد و جای تاسفش باقیست و البته بجای این مجیز گویی ها بهتر نیست ، تجهیزات مورد نیاز را تامین کنند .

به گزارش مهر، عالی ترین مقام دولت در شهرستان رامسر تاکید کرد : من به پشتوانه همه مردم رامسر , شوراها و دهیاران و همه مدیران اعلام می کنم که این افراد  خواب خود را تعبیر نخواهند کرد و آرزوی انتقال دانشگاه واحد بین الملل رامسر را به هر نقطه ی دیگر به گور خواهند برد.

اشتراک این خبر در :