خبرگزاری فارس: والیبال ایران شگفتی‌ساز شد

بهترین والیبالیست مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان آسیا گفت: در ثبت رکوردی جدید توانستیم تمام دیدارهای خود را در این مسابقات با پیروزی پشت سر گذاشته تا بدون حتی یک ست باخت قهرمان آسیا شده و شگفتی‌ساز شویم.

امیرحسین اسفندیار با اشاره به پیشنهادهای جذب در تیم‌های لیگ برتری والیبال باشگاه‌های کشور بیان داشت: تاکنون پیشنهاد جدیدی برای به‌کارگیری در تیم‌های لیگ برتری برای فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورمان نداشتم.

وی تصریح کرد: البته هم‌اکنون با تیم لیگ برتری پیکان تهران قرارداد دارم و بازیکن این تیم محسوب می‌شوم.

بهترین والیبالیست مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان آسیا در مورد دهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا که چند روز گذشته به کار خود پایان داد، متذکر شد: سطح کمی و کیفی این مسابقات بسیار بالا بود و تیم‌ها در مجموع عملکرد نزدیکی داشتند.

اسفندیار با ابراز اینکه ایران اسلامی با تیم‌های قطر، هند و بحرین هم‌گروه بود، تصریح کرد: در ثبت رکوردی جدید توانستیم تمام دیدارهای خود تا فینال را با پیروزی پشت سر گذاشته و مقابل ژاپن در فینال هم این تیم را با نتیجه سه بر صفر از پیش رو برداریم تا بدون حتی یک ست باخت قهرمان آسیا شده و شگفتی‌ساز شویم.

این والیبالیست آینده‌دار کشورمان گفت: ایران اسلامی توانست در این مسابقات پنج کاپ را از آن خود کند که دو کاپ آن را خودم کسب کردم و بهترین دریافت‌کن قدرتی و بهترین پشت خط زن قاره کهن لقب گرفتم.

اشتراک این خبر در :