بلاغ: کنفرانس خبری مدیر موسسه نگا نصر مازندران

مدیر موسسه نگار نصر شعبه مازندران با اشاره به ظرفیتهای این استان در اشتغالزایی جوانان گفت: نگاه ها در این حوزه باید تغییر کند .

سرهنگ عبدالرضا خلردی در نشستی با خبرنگاران، هدف از راه انداری موسسه نگار نصر مازندران را حمایت از اشتغالزایی و فرهنگ کار و کارآفرینی دانست و افزود:  از سال 91 تاکنون بیش از 30 میلیارد تومان تسهیلات در موضوع اشتغال‌زایی اختصاص  یافت.
وی، از ایجاد  بانک اطلاعاتی برای کارجویان خبر داد و اظهارد اشت: تاکنون برای 2100 نفر کارگاه کارآفرینی برگزار شد.

مدیر موسسه نگار نصر شعبه مازندران  اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را ازد یگر فعالیتهای این موسسه عنوان کرد و افزود:  به منظور اجرای منویات رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی، مردمی کردن اقتصاد، تامین و ترویج فرهنگ کار و تولیدف مدیریت اصلاح الگوی مصرف و حمایت از تولید داخلی و تقویت خودباوری در سطوح مختلف قرارگاه جهاد اقتصادی راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه در سال 92 در زمینه اشتغال‌زایی شیلات به 337 نفر تسهیلاتی به ارزش 10 میلیارد تومان پرداخت کردیم، افزود: در زمینه اشتغال‌زایی در حوزه طیور و ماکیان به 375 نفر هم تسهیلاتی به مبلغ 5 میلیارد تومان پرداخت شد.

خلردی با بیان اینکه 130 نفر در زمینه پرورش قارچ تسهیلات یک میلیارد تومانی دریافت کردند، تصریح کرد: امسال هم تاکنون 7.5 میلیارد تومان در بحث اشتغال‌زایی و 9 میلیارد تومان در حوزه اقتصاد مقاومتی تسهیلات پرداخت شده است.

اشتراک این خبر در :