معاون سلامت ، و اصلاح و تربیت استان مازندران در جلسه کمیته طرح کاهش آسیبهای رفتارهای خطر در زندان بابل گفت: نظم و ترتیب منشاء هدایت و موجب اصلاح و تربیت خواهد شد و سلامت اجتماعی و خوشبختی دنیوی و اخروی نتیجه رعایت نظم و حقوق دیگران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای استان مازندران دکتر نصیر طالبی  در نشست مشترک کمیته کاهش آسیب رفتارهای پر خطر اداره کل زندانهای استان مازندران و اداره زندان شهرستان بابل هدف از برگزاری نشست مشترک با اعضای کمیته طرح کاهش آسیب رفتارهای پرخطر زندانها را بررسی روند اجرای فعالیتها و برنامه های عملیاتی سازمانی و نحوه ساماندهی عملکرد ها و ارتقاء بخشیدن به میزان مستند سازی و همچنین همسان سازی عملکردها در زندانها به منظور تحقق اهداف والای سازمانی عنوان کرد .
وی تصریح کرد، نظم و ترتیب  یکی از عوامل بازدارنده و اصلاح و تربیت است و بی شک افرادی که در جامعه با مشکلات بیشتری روبرو هستند از برنامه و نظم خاصی در امور زندگیشان پیروی ننموده و مشکلات و مشقتهای زیادی می کشند و حقوق دیگران را پایمال و عاقبت جزء رنج و سختی نصیبشان نخواهد شد و آن دسته از افراد که در قالب نظم و ترتیب و طبق برنامه حرکت می کنند هرگز منحرف نخواهند شد و سلامت اجتماعی موجب خوشبختی آنان می شود.
دکتر طالبی ضمن تقدیر از اقدامات مطلوب انجام شده در زندان بابل اظهار داشت: از این که زندان بابل از برخی جهات نسبت به بسیاری از زندانهای کشور امتیازهای خاصی دارد،  شکی نیست.  اما یکی از مسائلی که بایست در زندانهای مازندران توجهی ویژه به آن داشت، بحث مستند سازی کامل عملکردهاست . وی تصریح کرد: نحوه ارائه گزارش عملکردها باید از حالت سنتی درآمده و به شکل نوین تهیه و به روز بایگانی شود.
علی اکبر جعفرزاده ، رئیس اداره نیز ضمن تشکر از حضور اعضای طرح کاهش آسیب رفتارهای پر خطر زندانهای استان مازندران در زندان بابل، ابراز امیدواری کرد ندامتگاه بابل با کمک مسئولین و تلاش همکاران این اداره جایگاه بهتری در بین ندامتگاه های کشور پیدا کند.

اشتراک این خبر در :