معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار مازندران در جلسه كارگروه پژوهش، فناوري و تحول اداري استان از ابلاغ طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع توسط معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور خبر داد.
حسن خيريانپور  بيان داشت: اين واقعيتي مهم در كشور ماست كه همه مسوولين از مردم، براي مردم و در خدمت مردم هستند.
وي افزود: نظام مقدس جمهوري اسلامي بر دو پايه مشروعيت الهي و مقبوليت عمومي استوار است كه مكمل يكديگر هستند.
خيريانپور با تاكيد بر لزوم فضاسازي عمومي در هفته دولت، اذعان داشت: افتتاح طرح ها و پروژه هاي عمراني،توليدي و خدماتي و برگزاري جشنواره شهيد رجايي از جمله مهم ترين برنامه هاي هفته دولت خواهد بود.
وي با اشاره به تجليل از كارمندان نمونه و موفق استان در هفته دولت، تصريح كرد: برگزاري مراسم گراميداشت شهداي دولت نيز از جمله برنامه هاي مهم اين هفته است.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار افزود: ستاد برگزاري هفته دولت به رياست معاون سياسي امنيتي استاندار و در شهرستان ها به رياست فرمانداران تشكيل شده است.
حسن خيريانپور يكي از نيازهاي مهم فعلي جامعه را تكريم مردم دانست و ادامه داد: جلب رضايت مردم و خدمت رساني مطلوبتر به آنها، فلسفه وجودي همه دستگاه ها و نهادهاي دولتي است.
وي با بيان اينكه طرح مذكور به زودي با امضاي استاندار به همه دستگاه ها ابلاغ خواهد شد، تاكيد كرد: اين طرح در راستاي سياست هاي ابلاغي مقام معظم رهبري است.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار در بخش ديگري از جلسه، كارگروه پژوهش،فناوري و تحول اداري را بسيار مهم دانست و ادامه داد: جلسات اين كارگروه به دليل اهميت بايد ماهانه و به صورت منظم برگزار شود.
وي افزود: از لحاظ كيفي هم بايد دستور كار جلسات را كاربردي و عملياتي دنبال كنيم.

 

اشتراک این خبر در :