کیاپرس/در بیست و چهارمین کنگره سراسری مغز واعصاب کودکان و نوجوانان ایران از دکتر محمد غفرانی استاد پیشکسوت مغز و اعصاب کودکان تقدیر می‌شود.

به گزارش کیاپرس از  دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیست و چهارمین کنگره سراسری مغز و اعصاب کودکان توسط انجمن علمی مغز و اعصاب کودکان و نوجوانان ایران ۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در هتل قلب تهران برگزار می شود.

در این کنگره از دکتر محمد غفرانی پایه‌گذار و پدر علم طب اعصاب اطفال در ایران، اولین فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان ایران و موسس انجمن علمی اعصاب کودکان تقدیر می شود.

این کنگره از امتیاز بازآموزی برای گروه‌های هدف اعصاب کودکان، بیماری‌های کودکان، مغز واعصاب بزرگسال ،غدد کودکان، روانپزشک کودک و نوجوان  و طب فیزیک و توانبخشی برخوردار است.

در این کنگره ۱۵ پانل علمی در حیطه‌های مختلف نورولوژی کودکان در زمینه‌های مختلف نورومتابولیک، نوروموسکولر، نوروژنتیک، نوروایمونولوژی، نوروآنکولوژی، Stroke و اختلالات حرکتی و حیطه‌های مرتبط طراحی شده است که در تمامی این پانل‌ها اساتید مجرب در رشته اعصاب اطفال همراه فارغ‌التحصیلان جوان که با ارسال مقاله به کمیته علمی کنگره موفق به اخذ پذیرش شده‌اند، حضور دارند.

اشتراک این خبر در :