به گزارش کیاپرس، در شب ۲۵ بهمن ماه، سه جنایت هولناک در تهران رخ داد که در پی آن سه زن به قتل رسیدند.

قتل در تالار پذیرایی

در اولین جنایت، صاحب یک تالار در شرق تهران جسد زنی ناشناس را در اتاقک محل استراحت کارگران پیدا کرد. بررسی‌ها نشان داد که مقتول ۴۰ ساله با ضربات جسمی سخت به سرش به قتل رسیده است.

یک کارگر افغانستانی ۲۷ ساله که در آن اتاقک سکونت داشت و از زمان قتل متواری شده بود، به عنوان مظنون اصلی تحت تعقیب قرار گرفت.

متهم پس از دستگیری به قتل زن ایرانی اعتراف کرد و گفت:

“حدود ۷۰ میلیون تومان پول به فتانه داده بودم اما وقتی پول‌هایم را خواستم بهانه آورد و پرداخت نمی‌کرد. شب حادثه وقتی پیشم آمد چون از دستش عصبانی بودم، اول با مشت و لگد و بعد از آن با میله آهنی به جانش افتادم.”

قتل در اتاق خواب

در دومین جنایت، عصر ۲۵ بهمن ماه، مأموران کلانتری نواب از قتل زن میانسالی در خانه‌اش در محدوده نواب مطلع شدند.

با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد که مقتول ۵۳ ساله با روسری خفه شده است. آثار خراش روی دست زن میانسال حکایت از درگیری او با قاتلش داشت. همچنین طلاهای مقتول نیز به سرقت رفته بود.

زن همسایه که جسد مقتول را پیدا کرده بود، گفت:

“مهناز و همسرش همیشه باهم اختلاف داشتند … شوهر مهناز با من تماس گرفت و گفت بچه هایش مدرسه هستند و هر چه به تلفن همسرش زنگ می‌زند، پاسخ نمی‌دهد. … من هم خودم را به آپارتمان آنها رساندم … وقتی وارد خانه شدم هر چه صدایش کردم جواب نداد اما ناگهان در اتاق خواب جسدش را پیدا کردم.”

جنایت در شب ولنتاین

در سومین جنایت، در شب ۲۵ بهمن ماه، مرد جوانی با برادرش تماس گرفت و از او خواست به محلی در شمال تهران برود.

مرد جوان پس از رسیدن به محل با جسد خونین برادر و همسرش در خودروی پراید سفید رنگ روبرو شد.

زن جوان با ۵ ضربه چاقو به قتل رسیده بود و شوهرش نیز مجروح و نیمه جان بود.

برادر مقتول گفت:

“شهره که دخترخاله‌ام هم بود ۶ سال قبل با برادرم عقد کرد. آنها به مناسبت شب ولنتاین با هم بیرون رفته بودند … من هم خودروی همسایه‌مان را قرض گرفتم و خودم را به موقعیتی که او برایم ارسال کرده بود رساندم.”

تحقیقات در خصوص هر سه جنایت ادامه دارد.

اشتراک این خبر در :