کیاپرس /نایب رییس انجمن فیزیوتراپی ایران و مسئول روابط عمومی سی و چهارمین کنگره انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: به نظر می رسد بزرگترین نمایشگاه تجهیزات فیزیوتراپی، توانبخشی، پزشکی و ورزشی در کشور در قالب سی و چهارمین کنگره سالیانه انجمن فیزیوتراپی ایران، برگزار می شود.

بهرام پارسانژاد روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: در این کنگره حدود ۱۰۰ شرکت تجهیزات فیزیوتراپی، پزشکی، توانبخشی و ورزشی در قالب نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: سی و چهارمین کنگره انجمن فیزیوتراپی ایران از ۱۰ تا ۱۲ ابان ماه امسال در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود. ارایه سخنرانی ، برگزاری کارگاه های اموزشی از مهمترین برنامه های این رویداد است.

وی به شروع مدارس در روزهای آینده اشاره کرد و گفت: ما در مورد آموزش دانش اموزان صحبت می کنیم اما جای خالی آموزش برای سلامتی آنان از لحاظ اسکلتی و عضلانی تهدید آمیز باشد، خالی است.

پارسانیا اظهار داشت: شاید بهتر باشد در برنامه درسی این افراد حضور یک فیزیوتراپیست برای ارایه آموزش های لازم، ضروری باشد.

وی افزود: برگزاری کلاس ها و دوره هایی در زمینه عوامل آسیب زای اسکلتی و عضلانی می تواند به سلامت دانش آموزان بسیار کمک کننده باشد.

اشتراک این خبر در :