مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : برگزاری هشتمین مراسم تجلیل از برترین های ورزش مازندران در سال 92 و انتخاب قهرمان قهرمانان ورزش استان به تعویق افتاد.

سیدمهرداد یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مراسم قرار بود عصر امروز در ساری و با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شود ، اما به دلیل تراکم برنامه های وزیر ورزش و تاکید ایشان برای حضور در مازندران ، برگزاری این مراسم به زمان دیگری موکول شد.

وی ادامه داد : به احتمال فراوان این مراسم روز 23 خرداد و همزمان با ولادت امام زمان و نیمه شعبان در ساری برگزاری می شود.

مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : ورزشکاران زن و مرد مازندرانی سال 92 موفق به کسب 231 مدال جهانی ، آسیایی و بین المللی در 33 رشته ورزشی شدند.

وی افزود : در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور مازندرانی از 110 ورزشکار استان که در سال 92 موفق به کسب عناوین و مدال در رقابت های معتبر جهانی و آسیایی شدند قدردانی می شود.

یعقوبی بر لزوم حمایت از دستگاه ورزش استان برای افزایش موفقیت ها و مدال آوری ها تاکید کرد و گفت : با توجه به ظرفیت بسیار زیاد و استعدادهای کم نظیر در ورزش مازندران، تداوم حمایت از دستگاه ورزش می تواند تضمین کننده افزایش مدال ها و موفقیتها باشد.

اشتراک این خبر در :