اختصاصی – کیاپرس /موسس بیمارستان شهید فکوری جویبار با اشاره به اینکه هیچ کمکی نه از دولت و نه از سایر مجموعه ها نخواستم، گفت: به دنبال این هستم که بهترین خدمات درمانی را ارائه دهیم.

رمضانعلی فکوری جویباری در گفت و گو با خبرنگار کیاپرس در پاسخ به این سوال که آیا استاندارهای لازم برای ارایه خدمت مطلوب به بیماران در این مجموعه رعایت شده است؟ گفت: استاندارهایی که در این مجموعه درمانی رعایت شده در کمتر بیمارستانی در کشور مشاهده کردم.

وی بیان داشت: این بیمارستان را براساس ۱۰۰۰ تخت تعریف شده که در مرحله اول این مرکز درمانی با حدود ۲۰۰ تخت راه اندازی شده است.

موسس بیمارستان شهید فکوری جویبار ادامه داد: در آینده نزدیک هم مرحله بعدی ساخته، تجهیز و راه اندازی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بیماران از استان های دیگر به این بیمارستان مراجعه می کنند، گفت: از استان های دیگر مانند تهران و سمنان مراجعه کننده داریم .

فکوری به کادر این مجموعه درمانی اشاره کرد و گفت: ما از کادر بسیار خوبی بهره می بریم، کار ما تلفیقی از کادر با تجربه و جوان؛ استفاده می کنیم.

وی افزود: ما به دنبال کادرسازی برای این بیمارستان هستیم. البته این کار زمان خواهد اما به دنبال آن هستیم.

فکوری با اشاره به اینکه ما با تمام بیمه ها قرار داریم، افزود: بیش از ۷۰ میلیارد تومان از بیمه ها طلب دارم اما همچنان به ارایه خدمت با جان و دل ادامه می دهم.

یک اتفاق پای مرا به ساخت بیمارستان باز کرده است

وی گفت: در سالهای قبل کارهای خیرخواهانه متعددی انجام دادم اما یک اتفاق پای مرا به ساخت این بیمارستان باز کرده است

وی که قبلا کارهای خیرخواهانه همچون ساخت مدرسه، مسجد و حسینیه و کمک های قرض الحسنه انجام داده، ساخت بیمارستان را چون یکی از فرزندش سرطان گرفت و یکی دو سال درگیر درمانش در بیمارستان های کشور بود، آغاز کرد و آن را به نتیجه رساند.

فکوری اظهار داشت: من به دلیل تجارت یا کسب سود وارد عرصه درمانی نشدم، بلکه یک اتفاقی که چندین سال پیش در زندگی ام رخ داد، مرا به این سمت هدایت.

به گفته فکوری؛ در آن زمان مشاهده کردم که ثروت کمک چندانی نمی کند، بلکه باید یک فضای درمان مناسب در اختیار بیماران باشد.

وی ادامه داد: از خدا خواستم که فرصت ساخت این بیمارستان را به من بدهد تا فضای درمانی مناسب در استان خودم، فراهم آورم تا بخشی از مشکلات این حوزه استان را برطرف کنم، با این نیت پا به میدان گذاشتم نه به خاطر تجارت و سود.

وی ادامه داد: الان هم حدود ۲ سال است که کار درمانی در این مجموعه آغاز شده و در این مدت بیش از ۶۰ میلیارد تومان صرف این کار کردم.

اشتراک این خبر در :