کیاپرس /بیمارستان های شهید فکوری جویبار و شفای ساری در دومین همایش و نمایشگاه بیمارستان ها و مراکز درمانی به دلیل فعالیت های شایسته در حوزه گردشگری مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

تعدادی از بیمارستان برتر در حوزه گردشگری سلامت در حاشیه همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی که در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، با اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.

موسس بیمارستان شهید فکوری جویبار در گفت و گو با خبرنگار کباپرس داشتن استاندارهای روز، ممتاز بودن در اعتبار بخشی، جدید التأسیس بودن و داشتن مدرن ترین تجهیزات را از مزیت های این بیمارستان دانست و گفت: این بیمارستان براساس جلب رضایت گردشگران سلامت طراحی شده است.

رمضانعلی فکوری جویباری با اشاره به اینکه تجهیزات موجود در بیمارستان از جمله MRI ، آنژیوگرافی و سی تی اسکن از جدیدترین دستگاه ها می باشد، گفت: از کادر پزشکی مجرب برخوردار هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر از چه کشورهایی توریسم سلامت به بیمارستان شما مراجعه می کنند، گفت: از کشورهایی مانند عراق؛ قزاقستان، آذربایجان گردشگر سلامت داشتیم.

رییس بیمارستان شفای ساری هم به خبرنگار کیاپرس اظهار داشت: این بیمارستان در کنار تعدادی از بیمارستان های دیگر به عنوان مراکز درمانی برتر انتخاب و با اهدای لوح مورد تجلیل قرار گرفت.

دکتر سید جعفر مطهری بیان داشت: با حضور در دومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی، اقدام به معرفی توانمندی این بیمارستان به بازدیدکنندگان کردیم.

وی ادامه داد: در این بیمارستان از کادر پزشکی مجرب و چهره های شناخته شده در استان و کشور بهره می گیریم تا خدمات مطلوب را به بیماران از جمله خارجی ارایه کنیم.

اشتراک این خبر در :