با حضور معاون وزير راه و شهرسازي عمليات اجرايي بهسازي و آسفالت 40 كيلومتر از راههاي روستايي شهرستان بابلسر با اعتباري بالغ بر 4 ميليارد تومان به بهره برداري رسيد.

به گزارش کیاپرس به نقل از اداره كل راه و شهرسازي مازندران مهندس سهراب طور رئيس اداره نظارت بر ساخت راههاي روستايي اين اداره كل با بيان اين خبر گفت: مازندران با توجه به نوع اقليم و شرايط توپوگرافي وبه طبع تنوع فراورده هاي كشاورزي ، مسئله راههاي مناسب روستايي به منظور حمل ونقل هرچه سريعتر ، آسانتر و در عين حال ارزانترين فرآورده ها به بازار مصرف يكي از اصلي ترين دغدغه هاي ذهني مسئولين محترم استان و اين اداره كل مي باشد.

وي تصريح كرد : از اين رو اين اداره كل با مشاركت مردمي اقدامات بسيار گسترده و وسيعي را در زمينه بهسازي و آسفالت راههاي روستايي در استان در دست اجرا داشته كه در اين ميان تاكنون مشاركت مردمي روستاييان در شهرستان بابلسر بالاترين سهم را نسبت به ديگر شهرهاي استان برخوردار بود.

مهندس طور ضمن اشاره به اين مطلب كه بهسازي و آسفالت 40 كيلومتر از راههاي روستايي اين شهرستان در قالب 14 پروژه به اجرا در آمد ، خاطر نشان ساخت : بهسازي و آسفالت راههاي روستايي اناري ، افراتخت ، خردمرد_ كبوتر دان ، پارومحله ، گالشكلا و نفت چال از جمله محورهاي روستايي بوده كه عمليات بهسازي و آسفالت در آنها انجام شده است.

رئيس اداره نظارت بر ساخت راههاي روستايي راه و شهرسازي مازندران عنوان نمود : از 40 كيلومتر عمليات اجرايي مذكور ، 22 كيلومتر روكش آسفالت و 18 كيلومتر اساس ( آماده آسفالت ) است .

گفتني است مازندران داراي 7707 كيلومتر راه روستايي است.

اشتراک این خبر در :